Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For å ta en pause fra irriterende mas om livet, så tenkte jeg kanskje jeg kunne skrive om noe som, ikke bare for meg, faktisk har betydning for en gangs skyld! Det kan kanskje kalles reklame, men hvorfor ikke?

Dette kommer nok ikke til å bli verdens lengste blogg, så jeg burde nok komme rett på sak:

I nyere dager viser det seg at Gamestop-butikken i Storgata, Lillehammer settes i fare for å måtte stenges for godt. Jeg kan ikke uttale meg om hvorfor (aller mest fordi jeg selv ikke vet det.)
Det jeg vet er at om noe ikke blir gjort kommer dette til å gå svært ille utover både kunder og ansatte.

De ansatte har kjempet hardt for at butikken har blitt det den er i dag, og de trenger støtte fra så mange som mulig!

Om du ønsker å støtte saken, bli med i Facebook-gruppa deres, eller stikk innom om du har sjansen.

Her er til håp om at den forblir åpen.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jeg bor i Lillehammer, og er innom GameStop ofte. Hvis den stenges, har vi ingen seriøse spillbutikker igjen her

Meldte meg inn i gruppa i går
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Bra initiativ. Vet ikke om jeg har noe i gruppa å gjøre ettersom jeg ikke er fra Lillehammer, men håper likevel butikken for bli.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Ikke noe særlig jeg kan gjøre for butikken, men håper ikke den blir stengt ned.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg bor på Vingnes så jeg håper at butikken blir jeg også
mah boi
  • 0
Hva for hjerteløse personer vil gjøre slikt
Håper det går bra og at det ikke blir en skobutikk der i stedet
En Gamestop med-kunde er min venn
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Men i helvete! Gamestop Lillehammer er den nærmeste Gamestopen fra her (2 t 15 min ^^) og er alltid innom der når vi er i Lillehammer. Trivelig personale er det også der.

Håper den får bli!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da har jeg sendt forespørsel om å være med i Facebook-gruppa deres

Håper butikken ikke legges ned og den så faktisk ut til å være en bra butikk
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Litt kjipt at mange av butikkene skal legges ned
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!