Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er mye som skjer for tiden. Ufattelig mange spill som lanseres, mye som skjer i rundt meg og jeg har slitt med PC-en i det siste. Av spill så har Batman: Arkham City, Might & Magic: Heroees VI, Forza Motorsport 4, Pro Evolution Soccer 2012 og Battlefield 3.

Mange av disse spillene har allerede solgt i millionvis og sørget for at spillutviklere sågar som spilldistributører har hatt et stort smil om munnen den siste tiden.

For min sin del har jeg dessverre vært litt offline i det siste grunnet en kranglete PC. Endelig er jeg online selv om det er en lånePC jeg har. Håper jeg etter hvert får tak i de siste delene som skal til for å få fikset den.

Ellers opplever vi en veldig mild høst med temperaturer over 15 grader en rekke steder i disse dager. På denne tiden i fjor hadde vi snø og den 6. november i fjor kom vinteren for fullt i alle fall her på Snåsa. Dette skjer ikke i år. Vi kan faktisk måtte vente til midten av november før det hele tatt dukker opp noe snø for de fleste av oss og det er seint i forhold til det som har vært tilfelle de senere årene.

Hvilke spill har du kjøpt i det siste? Venter du på snøen? Har det skjedd noe spesielt for deg i den siste tiden?

Her er et bilde jeg tok i fjor 8. desember!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
SKAL kjøpe Halo Reach idag

Jeg må innrømme at jeg faktisk gleder meg til snøen kommer for en gangs skyld
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Jeg gruer meg til snøen, jeg hater den!
Vi har heldigvis ikke fått snø, her oppe i nordland

BTW spiller Battlefield 3, så langt årets beste FPS!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gleder meg til snøen kommer. Er så trist når det er pisskaldt, men ingen snø.
Jeg var her
  • 0
Sommer > Vinter
  • 0
Enig med armadillion. Når det først er kaldt, kan det like godt komme snø også. Ellers har jeg ingenting imot snø, det har sin egen sjarm, akkurat som sommeren.

Dessuten er det veldig gøy å lage en horde av snømenn, for så å kappe hodet av dem med sverdet jeg har på hyllen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Venter bare på Skyrim nå,snøen kan bare la vente på seg,den er ikke velkommen...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Snøen i fjellene her jeg bor, skaper bare ekstra stemning til Skyrim. Så jeg tar gjerne imot snø akkurat nå
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har kjøpt BF3, må forhåndsbestille snart MW3 så spare penger til julegaver Bygge PC blir sikkert utsatt

Både gruer og gleder meg til snøen Savna faktisk snøen!
  • 0
De siste spillene jeg har kjøpt er BF3, Heroes VI og Dungeon defenders. Har ikke fått så mye tid til å spille noen av dem, men håper å få gjøre det fremover, til tross for at jeg har mange andre spill jeg skal skaffe meg i november.

Snøen er noe jeg ikke ser så altfor frem til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Liker ikke vinteren. Uansett så kommer den, og da må det være snø.
Vinter uten snø = crap

Lagt til 2011-10-31 18:40:
Kjøpt BF3 idag, Batman på release, MW3 er bestilt og Revelations er bestilt

Lagt til 2011-10-31 18:41:
Skyrim blir etter jul
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Venter egentlig bare på Skyrim.. Trang økonomi gjorde at jeg bare måtte avlyse bestillingen på BF3.. Fikk ikke råd til å kjøpe ny PC (Russetid er dyrt, yo!)
  • 0
Fikk BF3 dagen før release fra komplett og skal få onkelen min til å kjøpe mw3 til meg på release Skyrim blir nok kanskje etter Jul og NFS the run blir vel en gang det også... Får se om jeg kjøper meg ett skjermkort til og kjører i SLI og da virker det veldig greit å få med Batman arkhan city. Skal også kjøpe meg et nytt headset og kanskje et lydkort. Må jo forberede seg til BondeLAN også
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
  • Play
  • Play
Koser meg med Battlefield 3 og Dark Souls for tiden, og skal definitivt få tak i Skyrim på release. Lurer fælt på om eg skal skaffe UC3 når det kommer ut, eller om eg heller må vente med det. Har ikke fått helt oversikt over hvor mye penger som vil fly ut av lommeboken i kommende juletider.


Hater snø! La det heller regne. Da slipper eg i hvert fall å stå grytidlig opp på julaften og måke snø i et helt boligstrøk...
  • 0
Det siste spillet jeg kjøpte var Batman: Arkham City og jeg venter på Uncharted 3 noe jeg gleder meg enormt til.

Både gruer meg og gleder meg til snøen. Blir artig og se hvor mye det blir i år.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg har nok av spill som det er som jeg ikke har spilt igjennom, men skal nok sørge for å få Skyrim i hus.

Når det gjelder snø og kulde så håper jeg den kan roe seg litt nå i år. Tipper det ikke er så mange av medlemmene her som betaler strømregning? Heldigvis har jeg funnet ut at jeg kan spare en del penger hvis jeg kun oppholder meg på rommet mitt og ikke bruker ovnen til å varme med, men heller bruker PCen og Xbox 360en. Ja, det funker.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg skal kjøpe Skyrim når det kommer ut. Også må jeg få byttet BF3 siden jeg fikk det på PC. Har også tenkt til å kjøpe Batman AA om jeg finner det billig. Og til sist så blir det Pokemon Heartgold/soulsilver.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har kjøpt en del spill den siste tiden, blant annet Xbox 360 med Gears 3, Resistance 1 og 2 og Ratchet & Clank: All 4 One, bare for å nevne noen. Så har nok å sysle med fram til jul, for å si det slik.

Når det kommer til snøen, kan den godt komme for min del.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!