Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

hei alle sammen her på gr.. jeg har nå tenkt og gå tilbake til mitt gamle bruker navn alebre... jeg følte det er mye lettere navn for meg og huske og andre folk husker meg her tildigere som alebre..

og jeg skal bli mer aktiv på gr og ja da vil jeg gjerne bruke min gamle bruker navn så.. vi snukkas.. litt menigløs blogg .. men ordtlige blogger kommer snart ;);)
  • 0
ok
"Don't cross the crooked step"
  • 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
HEY!

Be nice!

the-halo-guy høres så fanboyistisk ut, så fint at du bytter. Dessuten mangler du stor bokstav i starten og i Halo.

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
takk rockfuzzeleven ;)
  • 0
Alebre er et navn som er lettere å forholde seg til, så flott at du bytter tilbake.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nice, for som RFE sier, the-halo-guy høres så fanboyistsik ut.
Let the voice of love take you higher
  • 0
ok.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fint å høre, det brukernavnet der sucks the big one.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Så du gjør ikke det bare for å få større sjanse i å vinne på konkuranssene altså? Hm?! HM?!

Just kidding ;)
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!