Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

"Den som sover synder ikke" er det et ordtak som heter, men hva gjør den som ikke sover mon tro? I dag har jeg jobbet på spreng med finske kunder. Det har blitt mye engelsk og mange telefoner for å overbevise de meget skeptiske finnene på at Gamereactor er et genialt sted for de å annonsere i. Selvsagt slikt tar på og etter at jeg hadde ryddet opp rundt omkring i huset og min bror var dratt, fant jeg ut at jeg fortjente en bitte liten powernap som bruker å gjøre godt. For man kommer fort til hektene med en liten povernap noe jeg også trenger på grunn av mer jobb til kvelden..

Mens jeg lå å sov min uskyldige powernap, fant datteren min og dama mi ut at de skulle drive gjøn med meg. For jeg sov tydligvis ganske tungt og det førte til at de to fikk gjøre litt som de ville. Da jeg våknet kjente jeg at det luktet litt spesielt og da oppdaget jeg at dama mi hadde smurt på tykt lag med turkis negellakk på neglene. Så nå går jeg rundt som en annen feminin tosk med turkise negler og tenker meg med selv at dette skulle jeg ikke ha gjort...

Har du opplevd at noen har gjort noe med deg mens du har sovet? Eller opplevd at noen andre har fått merket at de har sovet tungt?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg opplever ofte at folk gjør ting med meg mens jeg sover.
  • 0
  • Play
  • Play
"I'm a pretty girl"



Tar aldri middagslur, så aldri skjedd noe lignende med meg.
  • 0
Hehe - ikke sant Play. Mangler bare ballerinaskjørt, nettingstrømper og bluse nå så er det bare å ut på streeten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg våknet av og bli teipa til golvet på et LAN en gang irriterende og ikke få sove etter 42 timers ekstrem gaming men heldigvis ble de skyldige kasta ut
  • 0
Sminka en kamerat på et LAN en gang
Vi tok også negllakk på han.

En annen gang tegnet vi en penis i ansiktet til en kamerat. Han merka det ikke før han kom hjem, da foreldrene kommenterte det


Det verste noen har gjort mot meg, er vel da søstera mi satt på norsk folkemusikk klokka 08:00 på morra'n med ekstremt høyt volum.
Dette skjedde altså midt i en ferie...

Morsom blogg!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hehe, ja, de fingra der må du nok amputere..

Har ikke fått tegna noe mens jeg sov, men satt å så på da venninna mi tegna på en fyr som sov..han ble sminka så fin atte'...thihi..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Haha, jeg digger dama di! Er jo litt artig i grunn.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Artig dette.
  • 0
Vel, ikke med meg. Men jeg var med på å bære senga til en dude ut på en kornåker mens han sov i den. Er særs overasket over at han ikke våknet med det samme. Han lå der ute i minst 20 minutter før han våknet. Det bør merkes at det var en ekstremt lett, og liten seng. Og at døråpningen passet akkurat. Pranks er så gøy å gjennomføre om man planlegger godt i forveien x)
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvis jeg liksom skal ta en powernap så ender jeg opp med å sove til neste morgen, så derfor unngår jeg det... ser godt hvorfor du angrer deg .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Heldigvis ikke opplevd noe slikt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Klarer ikke å sove midt på dagen uansett så det er ikke noe problem for meg
Per aspera ad astra
  • 0
Hu mente vel du fortjente det
Jeg var her
  • 0
Heheh Er litt dårlig med powernap for meg, fordi jeg sover som regel minst i 7timer da...

Har aldri opplevd å blitt tatt neglelakk på men jeg har blitt tusja en del i ansiktet og på et lan b le jeg teipa fast til madrassa mi og ble dratt utenfor og der sov jeg til neste dag...
....det var kaldt når jeg våknet....
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Hehe, har en frykt å sove ved siden av folk jeg ikke kjenner!
Er redd slike ting skal skje med meg..
Derfor er jeg redd for å dra på lan

Men jeg tror du vil se meg på Bondelan 2012 eller 2013...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!