Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For første gang i mitt liv er jeg nå utenlands på businesstrip. Og ja, det er i Gamereactor-sammenheng at jeg er i utlandet. Hvor jeg er sier jeg ikke. Det vil si, ikke ennå. Dere gode brukere skal få lov å tippe først, med noen få hint:

- Byen jeg nå er vel fremme i har både engelsk og fransk som offisielle språk.

- Navnet på landet jeg befinner meg i betyr opprinnelig "stor by."

- Byen er landets nest største, og den syvende største på kontinentet jeg befinner meg på.

Kan dere gjette hvor jeg er? Tipp løs i kommentarfeltet!

Og ja, forresten: Jeg har ikke tatt mye bilder så langt, men følgende karer poserte villig foran kameraet på Heathrow

<bild>
Jepp, det er Tintin og tvillingene Dupont og Dupond vi ser. Han til venste er Dupont, med "t" som i "detektiv." Tror jeg ihvertfall.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Quebec City, Canada?

eneste stedet jeg kan komme på i farten som har frask og engelsk som språk, er nest størst, og Canada betyr jo opprinnelig stor camp/village/land, så et wild guess der.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Tror det er Montreal i Canada?

Er det ikke der EA ligger til?
Go ahead, make my day
  • 0
Yeah, sikkert Montreal.

Kjekke karer på bildet, forhåpentligvis gjentok detektivene sin evige jakt på Tintin etter bildet ble tatt. Om 5 dager er det jammen premiere på nyfilmen og, det blir kjekt.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Vel Heathrow er i London, men fransk er ikke offisielt i London
Må si meg enig med Montreal
EA klarer jo ikke å holde ræva still i syv sekunder
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Sikker på at Dupont og Dupond er tvillinger? Har bestandig lurt på det.
  • 0
Montreal i Canada, eller Quebec som DoanDavid sier. Om det er Montreal, så vil jeg tro at det er Ubisoft du besøker
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja, det er Montreal. Ubisoft eller EA da sikkert?

Lagt til 2011-10-23 18:42:
Kombinasjonen Peter Jackson og Steven Spielberg kan vel ikke ta feil (Tintin) ;)
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Henger meg på de flestes gjetting her. Jeg tenkte uansett selv Canada, men by har jeg ingen peil på. Gjetter Canada i allefall! Håper du koser deg der!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Seff er det montreal, hvor store spillselskaper er etablert. Mont-By Real-Stor.

Selv om Quebec er det eneste egentlige franske provinsen i landet, er hele landet to-språkelig.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Orph
gilliankrueger: Montreal tar navnet sitt fra fjellet byen ligger ved. Mont (mount) - fjell, real (royal) - kongelig .
  • 0
Hva tenkte jeg egentlig på. Selvfølgelig betyr det det du sier.

Må ha faktisk skjedd noe som distraherte meg når jeg skrev dette.

Kanada er ordet jeg skulle frem betyde. Canata er urbefokningens ord for by, landsby osv. Og som senere ble navnet på landet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!