Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gamereactor #92 har akkurat blitt sluppet. Vi er igang med planleggingen av Gamereactor #93, som kommer til å bli fullstappet med kvalitetsspill.

Så hvilket spill vil du helst se på forsiden av vårt novembermagasin?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Uncharted 3.
  • 0
Jeg stemmer for en Saints Row: The Third forside

Enig med Grallen, at Rayman: Origins kunne blitt en festlig og munter forside
  • 0
Vansklig valg, men trur kanskje Skyrim har best potensiale til og få kulest forside, så stemmer på Skyrim.
  • 0
Saints Row 3!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Saint's Row The Third har dere jo brukt allerede, så selvom jeg gleder meg uendelig til jeg kan sette fingrene i det spillet, ville jeg valgt et annet til forsiden.

Modern Warfare 3 er kjedelige saker og da spesielt for et cover, så nei takk.

Zelda hadde nok gjort seg, for det er fargerikt og fint og det gir plenty med muligheter for et awesome cover.
Men det er jo litt oppbrukt da.

Uncharted har jeg ikke vært borti, så det kan jeg ikke si noe om. Antakelig noen muligheter der også, hva vet jeg.

Sonic kunne vært kult, siden vi for noen nummer siden fikk den retro mario forsiden.
Her også er det plenty med farger og muligheter.

Skyrim ville nok vært det naturlige valget, siden det i de flestes øyne er det mest awesome som dukker opp i år.
Kan bli kult, men jeg vil ikke bare se en forside med Dovahkiin, i samme pose som vi har gjort siden første bilde av ham dukket opp.
Det er kjedelig.

Så jeg vet ikke helt hva som er best, men hvis det fortsetter i samme stil som denne månedens cover, blir det nok awesome uansett hva dere velger.
  • 0
Definitivt Skyrim om jeg skal velge personlig. Men tror Uncharted 3 hadde gjort seg ekstremt godt på forsiden også. Ivertfall om dere gjør det litt slik som RAGE forsiden, den er ekstremt stilig. Elsker måten skriften og bildet går sammen på den forsiden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Skyrim uten tvil
Et av årets mest ettertraktede spill, og dessuten kommer det sjelden et nytt Elder Scrolls spill (hvert femte år ca.). Pluss at det skader ikke å ha Skyrim på forsiden for andre gang i år.
De fem andre vil sikkert komme med nye spill om en liten stund. Ihvertfall Sonic, Call of Duty og Zelda

Kommer det til å være store artikler om ALLE disse spillene?
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Saints Row: The Third eller Zelda..

Bryr meg fiiiiint lite om Skyrim, kommer ikke til å skaffe meg det noen kastet det i ansiktet mitt..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
skyrim
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Uncharted 3.
Både skyrim og saints row har hatt forside tidligere i år, så jeg stemmer for Uncharted.
  • 0
Seriøst, hvor er Minecraft?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Enig med Strategist, Minecraft burde være der.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Uncharted 3, som HEnricko sier har dere allerede hatt Saints Row 3 og Skyrim cover tidligere i år

Sjekk de i linken http://www.gamereactor.no/magasin/pdf/
Hvis du scroller langt nok ned finner du et gammelt Uncharted blad der det ser ut som han henger i siden, hadde vært kult med noe sånt på forsiden

Synd Assassin's Creed Revelations ikke var et valg
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Må bli Skyrim eller Zelda siden de vil gi oss pure spillmagi.Saintsrow the third tror jeg kommer til og skuffe,ser alt for fjollete ut.Og uncharted vil være mye av det samme som vi fikk servert i 2ern.
De 2 siste bryr jeg meg ikke om i det hele tatt.
  • 0
Jeg vil ha Zelda. Skyrim er også brukt fra før.
  • 0
Sonic !
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Sonic eller Uncharted
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Zelda! Eneste av spillene jeg definitivt skal ha.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det har jo ikke kommet et nytt Elder Scrolls spill siden 2006, det er et naturlig valg. Og det er jo årets spill også da, tjoho
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skyrim
What is dead may never die
  • 0
Skyrim eller Uncharted.
  • 0
Tror Sonic hadde blitt best.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skyrim! Saint's Row 3 har dere som sagt allerede brukt.

Lagt til 2011-10-19 15:36:
Det Predator sa.
  • 0
Siterer Strategist:
Seriøst, hvor er Minecraft?

What he said. I want Minecraft!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!