Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Herregud ass!! Nå har vi jo plutselig seks prøver/stiler til uka da!! Det er sikkert kanskje ikke så mye, men det er ikke vanlig i forhold til det vi har hatt før, også plutselig så kommer de med en hel haug nå da..

Men men, får vel bare tåle skolen, det er jo tross alt gratis skole, bruk den! Gidder ikke å gå noen ekstra år på videre gående i hvert fall bare fordi jeg ikke var god nok på ungdomsskolen.
  • 0
Hmm irriterende når lærere ikke klarer å sammarbeide om å time prøver/stiler. Husker 8. og 9. Det var ett mareritt, vi fikk UTROLIG mye lekser, tror det var "oppdrag" de kalt det; ei jevlig stor lefse med mange enorme skriveoppgaver. Nå går jeg studiespesialisering med alle realfagene og vi har ikke på langt nær så mye lekser...

Egentlig hvis du satser på studiespesialisering, trenger du bare å "cruise" gjennom ungdomsskolen, jobbe i timene og aldri hjemme, bare vær sikker på du kan det meste... Screw that! Elendig råd forresten...

Jeg vet at noen kommer til å si dette så derfor sier jeg det; videregående ikke videre gående, samme med hvertfall ikke hvert fall. Husker at norsklæreren vår på ungdomsskolen brukte eksemplene: Krabbe klør og krabbeklør, røyk fritt og røykfritt.
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Videregående er veldig viktig.
Anbefaler deg å gå, det er mye mindre lekser.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Huff, ikke bra når det blir mange prøver på kort tid nei og der burde skolen kunne ha fått til en bedre fordeling enn å legge mange prøver sammen med hverandre. Kan bli vanskelig å holde fokus opp da...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ofc blir det videregående, men jeg mener hvis jeg ikke følger så godt med her på ungdomsskolen så blir det sikkert vanskeligere på videre gående, og hvis jeg ikke gjør det bra der igjen og ikke får den jobben jeg vil ha så er jo det litt dumt

Men men, får vel bare komme meg i gjennom det, alle de andre i klassen har det jo like fælt ^^
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fryktelig irriterende. Men helt normalt. Hadde det slik vi og. Anbefaler å gjøre jobben skikkelig på vgs så du slepper å ta opp fag derifra og.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!