Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Gårsdagens lille uhøytidlige konkurranse var litt i enkleste laget, så derfor kjører jeg like gjerne igang en ny, som forhåpentligvis er hakket vanskeligere.

Hva spiller redaksjonen?

NB. Førsteinntrykket av spillet er heeelt fantastisk.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Uncharted 3 var det første som falt meg inn ja... Meget gjenkjennelig design. Men hvem er det på bildet?
Just kill him with your awesome
  • 0
Personen helt til venstre kan være Victor Sullivan. Klokken til rundt venstrehånden kan tyde på det. Den unge gutten er nok en helt ny karakter, eller så kan han være en yngre versjon av Nathan Drake? Om scenen er et tilbakeblikket eller noe sånt. De lignet litt med tanke på hårfarge og klærvalg
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Uncharted 3: Drake's Deception!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Gjetter det samme som de andre.
Hvem er guttungen på bildet?
Uansett, ser sykt bra ut. Synd jeg ikke for kjøpt den, i og med at PS3'en er familiens eiendom, og ikke min, og dermed synes mine foreldre at alle spilla til den skal kunne spilles av alle i familien ...
  • 0
Jeg har ikke kikket på kommentarene med vilje. Dette er nok Uncharted 3. Grafikk stilen minner meg om Uncharted serien, så det er derfor jeg tipper det.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Føyer meg inn i rekken her, dette er uten tvil Uncharted 3: Drake's Deception Utrolig godt å høre at førteintrykket er fantastisk, ikke at jeg trodde noe annet dog Blir nok årets actioneventyr dette her!

@Kristian: Vil du komme med noen førsteintrykk av spillet senere i uken?
  • 0
Uncharted 3: Drakes Deception, han til venstre sin skjorte ser ut som Victor Sullivans sin så vil nok si det er han. Og gutten på bildet kan gjerne være en yngre versjon av Nathan Drake og Sullvian ser fortsatt ekstremt gammel ut.
  • 0
Det de sa
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Henger meg på resten her, og sier Uncharted 3: Drake's Deception.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Ja, denne var kjempevanskelig, altså!
Get ready for a better you
  • 0
Uncharted 3: Drake`s Deception. To blogger om to spill jeg skal ha dette året. Bedre kan det ikke bli!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Den der var ikke vanskelig nei og så det med en gang på grafikken

Blir spennende å lese anmeldelsen etter hvert
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Men altså, jeg vil også spille Uncharted
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Mario Kart 3DS
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Tror det er Uncharted 3!
Jeg er bare overasket at dere har fått det inn, allerede nå
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Noral: Det heter faktisk Mario Kart 7. I know, rævva navn. Men I'm beeing cereal, that's the official title
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kan enkelt se at det er Uncharted 3: Drake's Deception. Gjenkjenner det på den grafiske stilen
Spis opp maten din!
  • 0
Denne hadde jeg faktisk ikke klart uten å se på kommentarene.
Har ikke vært borti Uncharted serien i det hele tatt, så det var helt ukjent for meg.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Har ikke vært borti Uncharted serien i det hele tatt, så det var helt ukjent for meg.

Synd, for det er en fantastisk serie.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kronoz: Kan ikke være mer enig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Kronoz:
Synd, for det er en fantastisk serie.


De sier så.
Hadde jeg eid en Ps3, så hadde det ikke vært noen tvil engang, da hadde jeg skaffet dem med en gang.
Men det blir litt unødvendig å kjøpe enda en konsoll fra denne generasjonen, kun for Uncharted.
Hvis neste PS blir bakoverkompatibel og jeg kjøper den, skal jeg definitivt plukke dem opp.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!