Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv om livet som spilljournalist er preget av frister, skrivepress og generelt mer arbeid enn folk flest tror, er det ikke til å komme utenom at vi også kan kose oss med en og annen godbit innimellom.

I dag var det min tur til å sole meg i glansen, ettersom EA Norge inviterte til en Need for Speed-event på Harald Huysman Karting i Oslo.

Tilstede: 3 (tidvis 4) representanter fra Norges spillpresse, og 4 fra Sverige. På programmet: Testing av det kommende Need for Speed: The Run, spising av pizza og turnering i Go Kart-kjøring.

Jeg skal ikke si så mye om hvordan Go Kart-kjøringen gikk, et bilde sier tross alt mer enn tusen ord:

Hint: Jeg er han i stripete genser.

For ekstra interesserte kan jeg fortelle at undertegnende seilte over målstreken 12,2 sekunder før 2. og 3.-plassen, mens de øvrige deltagerne fremdeles lå en runde bak. Særlig svenskene gjorde det bemerkelsesverdig dårlig. De får nok holde seg til kjøttbullar, for Go Kart-kjøring er åpenbart ikke deres greie.

Når det gjelder selve spillet har jeg dessverre munnkurv en liten stund til, men dere kan lese mer om både spillet og resten av arrangementet i det neste Gamereactor-nummeret, som blir sendt i trykken over helgen.

Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Elsker det.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Gratulerer med seieren.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Herlig! Dette er ydmykhet som selv Northug ville blitt misunnelig på.

Godt jobbet, raketten
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Gratulerer og herlig at du knuste de andre
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Grattis med seier!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Wow, gratz!
  • 0
LOVE IT!
  • 0
Hurra for Mårti!
  • 0
  • Play
  • Play
Virker som du gruste de. Godt jobbet! ^^
  • 0
Takk takk, folkens
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Haha, som forventet fra nyhetsraketten!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!