Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er ikke imponert over Battlefield 3-betaen. Siden den ble sluppet i forrige uke har det nesten vært umulig å finne en god runde med venner. Det har vært vanskelig å finne en server, og enda vanskeligere å havne i samme squad.

Jeg er fullstendig klar over at dette er en beta, men ærlig talt Dice, dette klarte dere jo allerede med Bad Company 2. Dere vet hvor viktig det er for venner å spille sammen og samarbeide, så det er for meg helt merkelig og kritikkverdig at dette ikke fungerer mer sømløst i Battlefield 3.

Ikke nok med det, men spillet (Xbox 360) er også fullt av bugs. Flere ganger har jeg havnet under brettet, mistet lyden, opplevd kræsj og forsinkelse, så denne betaen har vært alt annet enn imponerende.

Betaen har vært uspillbar sammen venner. Jeg har fortsatt tro på Battlefield 3 - stor tro - men nå som spillet bare er 3 uker unna, begynner det virkelig å haste for Dice.

<bild>
Niks, det ser ikke så pent ut på Xbox 360.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Trist men sant...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Sant, men trist.
  • 0
Sant, but care
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Slapt arbeid, men sant... ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Elsker det, men joa, noe problemer er det. Hater at man ikke kan velge squad, at man ikke kan chatte mens man er død, osv.
Vil tro dette blir endret på da.
  • 0
Håper de får fikset alle feilene, og forandret på brukergrensersnittet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Stemmer. Det skjedde akkurat det samme på PS3...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!