Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I helgen feiret jeg og Ann Helen bursdag og i den forbindelse lagde hun som vanlig en meget spesiell kake som hun brukte en del tid på. Selv om mange ville ha sagt at hun er utdannet konditor, så har hun kun lært dette på sin egen fritid.

Hun lagde ikke bare en kake, men også romkake og Oreokake. Sistnevnte ble spist opp på underkant av 10 minutter. Det sier litt hvor populær blant annet Oreokaken er.

Ellers ble det en flott kveld for oss begge hvor familien kom og ga oss en fin opplevelse. Da selskapet var over, var det ikke mye badestampkake igjen. Kun en liten bit av den samt litt romkake.

Hva synes dere? Hvilken kake hadde dere bstilit om dere hadde fått muligheten til en spesialkake til bursdagen deres?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Haha. Hun er uffattelig flink!
Jobber hun som konditorer ellernoe?
Btw, er det ikke en smule flaut å få kaker med nakne folk? ;)
  • 0
Hehe - hun jobber ikke som konditor nei og fluat er det ikke. Kan du ikke se at hun har formet til six pack på meg og da skal ikke jeg klage nei
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hahahah! Jeg er enig med deg: Man skal ALDRI klage om man blir portrert med en six-pack!

Men joa.. Du er heldig du, som får slike kaker! Eneste jeg får er sånne standard, firkanta sjokoladekaker med strø.. For all del; de smaker jo godt da så skal ikke klage!

Jeg hadde LETT bestilt en kake med Vault-Guy fra Fallout.. Stående oppå en kake formet som, oh my God here's a surprise: En vault
  • 0
Jeg bestiller en Skyrim designet kake til min bursdag!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hehe, Bra blogg
  • 0
Bioshock Kake hadde vært AWESOME
*MacGyver Theme*
  • 0
Utsøkt kake!!
Går ut fra at det ikke er hun som har laget de trøtte smørbrødene som ligger i bakgrunnen...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kul kake, jeg ville nok tatt en kake med Zelda og Link på viss jeg en gang giftet meg eller noe slikt eller en bryllupsdag.
  • 0
NICE kake, få henne til å lage en skyrimkake til 11.11.11!

Hun kunne jobbet på cake boss!
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
  • 0
Og du sier hun ikke er utdannet konditor?
Tror nesten ikke på deg.

Jeg ville ha foretrukket en God of War kake
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
betn_a:De smørbrødene der er legendariske og noe av det som forsvinner kjappest fra kakebordet. Svigermor har med seg og uten disse hadde det ikke blitt det samme med bursdag og spesielt med selvplukket rørt jordbær er noe av det beste jeg vet

Mange flotte forslag til kake her jeg og håper at jeg en gang i fremtiden kan få meg en Battlefield-kake

ZeroFool: Er selv imponert over Cake Boss og har sett mange episoder med han ja Ann Helen er utrolig flink ja og har utrolig til fantasi når det kommer til kaker og ikke bare at de ser sinnsyke ut kakene, men de smaker så innmari godt også

Creteck: Hun har lært alt sammen av seg selv og det synes jeg er imponerende
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kake med BF3 logoen på
  • 0
Dødskul kake!

Mamma brukte å lage fotballkake til meg før, en vanlig skuffkake (sjokoladekake) med grønn topping, slik man får på softisen. Så var det sugerør til mål og seigmenn til spillere. Det er vel det nærmeste jeg kommer konditorisk kake-opplevelse.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!