Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, det tok sin tid. Det var forhåpentligvis verdt all ventetiden, men nå er jeg endelig 18 år.

Første prioritet: kjøpe voksenspill på Gamestop uten foreldre.


På en mer seriøs side:
Jeg hadde bursdag nå på Torsdag. Det kan vel nesten kalles en litt viktig begivenhet; 18 år og alt det der.
Så, ja.
Jeg inviterte til pizza på Peppes i byen, kamerater dukket opp. Spiste tre store pizzaer. Det var dyrt.
Jeg hater egentlig å lage såpass korte blogger, og hadde sikkert hatt det artig med å dokumentere hele den kjedelige barndommen opp til dette tidspunktet, men jeg dropper det. Kall meg lat om du vil.

Uansett, her er noen artige saker jeg fikk til bursdagen (siden ingen spurte, og sikkert ikke ønsket å vite det):

- T-sjorte
- Gavekort (Gamestop, Strandtorget og en butikk jeg ikke husker navnet på.)
- Headset
- Shadow Hearts: Covenant
- Pæng
- The Legend of Dragoon
- Call of Juarez: The Cartel
- Call of Juarez: The Cartel. Igjen. (Riktignok var ingen av dem bursdagsgaver... En av dem var fra GR, så jeg antar at jeg har vunnet i en konkurranse eller noe? Uansett, tusen takk til GR!)
- Fallout: New Vegas. Det har allerede rukket å klikke.

Jeg ser overraskende lyst på fremtiden.
Nå går jeg og ser om jeg får liv i DVD-spilleren.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Gratulerer på etterskudd.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noe jeg aldri har tenkt på før; har aldri hatt problemer med å kjøpe 18-års aldersgrense spill. De 10 siste spillene jeg har kjøpt var alle 18 år. Rart. Er btw ikke 18. Haha.x) Gz på etterskudd ja!^^
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Kjøpe spill på Gamestop uten foreldre? Det har jeg gjort siden jeg var fjorten

Men gratulerer med dagen! (på etterskudd)

Nå kan du drikke og kjøre bil!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Grattis! Flotte gaver du fikk, spesielt SH:C med tanke på hvor vanskelig det er å få tak i.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Gratz med dagen! ^^ Ser frem til jeg fyller 18 i november. Et milepæl i alles liv. Bra du hadde det phett på bursdagen din dah ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Gratulerer så mye med dagen som var og en fin gaveliste dette der da

Minner meg litt om julegavelister vi bruker å presentere etter julaften, som igjen minner meg om at det nærmer seg jul selv om det er sommer midt i oktober

Kos deg videre og gratulerer som vinner av Call of Juarez-konkurransen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • 192
  • 192
Tehe, vet hva jeg skal gjøre når jeg blir 18

Men gratulerer på etterskudd!
Get ready for a better you
  • 0
Grattis! Men de som ga deg nye Call of Juarez kan umulig være glade i deg..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Gratulere på etterskudd.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Ine
  • Ine
Gratulerer med dagen som var.
Riddle me this
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!