Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nesten hver eneste dag blir det lastet opp en rekke nye trailere.

• I går ble det lastet opp 7 nye trailere fra spill som blant annet Saints Row, Battlefield 3, NBA Jam, SSX for å nevne noen.

• Dagen før ble det lastet opp 10 trailere.

• På onsdag (eventuelt dagen før der igjen) ble det lastet opp 21 (!) trailere.

Kombinasjonen av spilltrailere og GRs egne produksjoner, gjøre dette til et utrolig kult produkt. Det er noe vi bruker aktivt i våre nyhetssaker, og publiserer det vi mener er interessant. Men likevel kommer jeg med en oppfordring til å bruke det mer aktivt, ettersom det sannsynligvis finnes mange kule trailere der for nettopp deg, som vi av uante grunner ikke publiserer.

<bild>
Nå for eksempel, kan man se en splitter ny Battelfield 3-trailer, så ta en titt.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ser på GRTV fra tid til annen, siste video jeg så var vel Dungeon defenders - Monk trailer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Los
  • Los
Ærlig? Nei. Hvorfor? Vel, jeg ser ikke så alt for mange spill trailere, jeg liker previews, reviews, interview og gameplay. Først etter at jeg ser slikt ser jeg kanskje traileren. De eneste spillene jeg ser trailere til er de jeg vet jeg gleder meg til. Mass Effect 3 og Skyrim, slikt.

Og for å være mer ærlig syntes jeg produksjons kvaliteten og engelskkunnskapene på GRTVs intervju og lignende ligger litt for lavt. Plass at dere sikkert ikke er først i køen alltid til å få intervjue de store, og da kommer nyheten som oftest først en annen plass.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Produksjonen har bedret seg betraktelig i den siste tiden.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Liker ikke spilleren dere bruker.
  • 0
Jeg har problemer med avspillings"programmet" dere bruker. Vet at dere også legger ut en del av videoene deres på youtube, så dersom dere kunne lagt ut linker til disse på GRTV-nyhetene, ville jeg sett adskillig flere av videoen dere produserer.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hva er problemet med spilleren?

Man trykker play, også begynner klippet... Trenger man noe mer?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Om jeg bruker det? Nei.
Jeg synes det er vanskelig å justere lydnivået på spilleren dere bruker og har problemer med at søkefeltet m.mer ikke "går bort" når jeg går i fullscreen.
Man kan veldig ofte se trailerne andre steder tidligere, og innimellom i bedre kvalitet.

Jeg synes også engelsken er i dårligste laget hos mange av reporterne, hvorfor lager dere ikke filmene på norsk? Anmeldelser og sånt finnes allerede på engelsk, og de er av mye bedre kvalitet, så hvorfor fokuserer dere ikke på å lage norske anmeldelser og slikt? Skjønner at intervjuer må være på engelsk, men hadde vært bedre om det var mere norsk.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Problemet mitt er at filmene hakker kraftig, noe jeg ikke opplever ved f. eks. youtube-viseren. Nå skal det sies at jeg ikke har en veldig god PC, men de fleste andre filmvisningsformater fungerer likevel veldig bra i forhold til det GRTV bruker.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
NEEI!
bruker ikke gr tv noe serlig.. jeg..
den lager kraftig for og verre erlig..
lfilmene er fine..
får ikke starta filmen engang ( i mange tilfeller )
det fører til at jeg blir sur..
  • 0
Jeg bruker ikke GRTV av gammel vane (aner ikke hvorvidt spilleren har forbedret seg siden den gang), fordi spilleren er erfaringsmessig mye tregere enn YouTube.

I tillegg skal det sies at fattigmann og Los har et lite poeng når det gjelder engelskspråklige kunnskaper, men personlig bryr ikke dette meg så mye.

Hovedsaken er at det bare er så mye enklere å bruke YouTube, jeg satt endog pris på at dere lagde en spiller som fungerte til iPod/iPhone. På den er det hipp som happ hvilken applikasjon jeg bruker.
Just kill him with your awesome
  • 0
Ser det jeg vil se på gametrailers.com egentlig, så jeg bruker GRTV veldig lite
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Bruker den sjelden.
Har null interesse av intervjuer og videoanmeldelser og trailere ser jeg nesten aldri på, fordi jeg ikke liker å se ting fra spill jeg skal ha.
  • 0
Om jeg bruker GRTV? Nei, absolutt ikke.

Hvorfor?

Som Zyrocz nevner: Spilleren er ikke bra. Det lagger og står på. Loading tar alt for ofte alt for lang tid. Kan dere ikke bare bruke en Youtube-løsning? Det er ikke uorginalt, billig eller teit. Det er lettvinnt, effektivt og stabilt. Det er stabilitet og brukervennlighet en bruker vil ha. Youtube kan sakene sine når det kommer til videoløsninger, så hvorfor finne kruttet opp på nytt? Ikke helt på nytt da, mange bruker samme løsning som dere, men jeg holder en knapp på youtubes...

Dessuten er oversikten på GRTV-siden er ikke god. Dere bruker for små fonter. Jeg liker heller ikke den lilla playknappen som dere har lagt på hver thumbnail. Det er ikke en reell playknapp, men et påklistret udynamisk bilde, og det virker bare uprofft. Skal dere ha playknapper på thumbnailene, få den til å vokse, endre farge eller utforming i det musepekeren befinner seg over knappen. Dynamikk... Nei, GRTV ligger på en lite innbydende og oversiktlig side, for å si det kort og brutalt.

Og for guds skyld! Fjern søkefeltet fra videoruta, og legg det utenfor. Drop-downs og popups som kommer når du holder pekeren over en videorute er det verste som finnes!

Dessuten fremmes ikke GRTV i det hele tatt. Ikke har jeg blitt eksponert for GRTV i hvert fall. Jeg besøker ikke bevisst GRTV fordi jeg "kanskje kan finne noe fett". Da drar jeg heller til GameTrailers hvor jeg VET jeg finner noe fett. Nei, jeg anbefaler dere heller å integrere videoer i artikler og anmeldelser i stedet for å satse på at vi på eget initiativ skal besøke en dedikert GRTV-side som per i dag ikke frister.

Dette er utelukkende teknisk kritikk. Innholdet på GRTV er sikkert flott, men jeg har bare veldig sjeldent sett det, så jeg kan verken gi ris eller ros på innhold.

Mitt største tips er å integrere videoer i artikler og anmeldelser. Sats på det istedet for én side...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jada, bruker det ofte
  • 0
Dere laster opp 3 videoer av Skyrim, det er 3 notifikasjoner, så skriver dere en nyhet om det som gjør det til 4.

Er litt lei av å få påminnelser til GRTV om dere skal skrive om det etterpå.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Bruker det når noe intteressant som vanlig kommer opp, men på mobilsiden sin spiller for Android i mitt tilfelle er lyden ganske dårlig i forhold til på PC.
  • 0
Av og til, men går heller innom Gametrailers.com for å se de beste og nyeste trailerne. Dere er rett og slett for trege med mange av videoene.
  • 0
Bruker den egentlig ganske lite, og det er litt irriterendes for på ign ser jeg alltid på video anmeldelsene deres, så jeg vet ikke om det er måten dere presenterer videoene eller hva det er.

Dere burde kanskje gjøre videoene lettere tilgjengelig, for jeg tror GR Tv har mye potensiale
Go ahead, make my day
  • 0
Nei, ikke litt engang. Bruker bare youtube til det, syntes det er 10x lettere.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvis dere har videoer i nyhetssakene, ja. Bortsett fra det, nesten aldri.
Decyfered!
  • 0
Siterer Petrol:
Problemet mitt er at filmene hakker kraftig, noe jeg ikke opplever ved f. eks. youtube-viseren. Nå skal det sies at jeg ikke har en veldig god PC, men de fleste andre filmvisningsformater fungerer likevel veldig bra i forhold til det GRTV bruker.


Akkurat derfor bruker jeg det ikke.

Lagt til 2011-10-01 14:53:
Siterer Joelspeanuts:
Dessuten er oversikten på GRTV-siden er ikke god. Dere bruker for små fonter. Jeg liker heller ikke den lilla playknappen som dere har lagt på hver thumbnail. Det er ikke en reell playknapp, men et påklistret udynamisk bilde, og det virker bare uprofft. Skal dere ha playknapper på thumbnailene, få den til å vokse, endre farge eller utforming i det musepekeren befinner seg over knappen. Dynamikk... Nei, GRTV ligger på en lite innbydende og oversiktlig side, for å si det kort og brutalt.


Og dette.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Liker å se de gamle, der eventuelt du Kristian anmelder spill

Hvorfor har dere ikke slike norske video anmeldelser lengre?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Personlig har jeg ikke lagt merke til disse problemene, men setter pris på tilbakemeldingene.

Tar de med tilbake til teknisk, også ser vi hva som kan bli gjort.

Lagt til 2011-10-01 15:24:
Siterer Creteck:
Liker å se de gamle, der eventuelt du Kristian anmelder spill

Hvorfor har dere ikke slike norske video anmeldelser lengre?


Det har med ressurser å gjøre. Vi har ikke tid til å lage separate videoanmeldelser per land, derfor lages de på engelsk.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg leser nyhteter på gamereactor.no, og har samlet på bladene siden for veldig mange år siden- GRTV bruker jeg ikke i det hele tatt. En av grunnene til det er nok at jeg bruker mobilen mye.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!