Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Takker så mye for det, settes pris på

Garantert èn av de bedre humorseriene jeg har sett, noen gang. Og godt å se at andre deler den meningen om serien.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fantastisk. Denne ser jeg akkuratt nå og har ikke tenkt til å stoppe for all del. Spesialeffektene (Eller rettere sagt tegnestilene) er utrolig kule i den forbindelsen de brukes i og humoren passer meg perfekt. 10/10 er den eneste karakteren serien fortjener
  • 0
Vel, nå er jo serien tross alt produsert av Kyoto Animation, eller KyoAni forkortet. Som desidert er noen av de flinkeste jeg vet om. Med serier som Lucky Star i historieloggen, er det ikke så særlig vanskelig å bli overbevist av noe de lager!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
God anmeldelse, ga meg virkelig lyst til å se denne fantastiske serien en gang til.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Takker så mye! Har faktisk vurdert det selv, men har så mye å se på for tiden, at det blir noe urealistisk å se serier jeg allerede har sett.

Men glad du likte anmeldelsen, skulle nesten ønske jeg klarte å finne driv til å skrive flere. Men får det liksom ikke til
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Flott anmeldelse?

Hvor kan jeg få tak i den i dag?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Flott anmeldelse?


Takker, men hvorfor spørsmålstegn? Litt usikker?

Siterer Sofaspilleren:
Hvor kan jeg få tak i den i dag?


Det er desverre ikke mulig å få tak i denne serien på DVD eller Blu-ray. Men man kan se den lovlig på en side ved navn Crunchyroll. Det er som Netflix, kan man vel si. Bare med anime. Jeg så den der selv, og bruker CR daglig. Så det anbefales, om du ønsker å ta en titt på den.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det ser intresangt ut. Noe jeg må se i fremtiden
  • 0
Siterer XXXBloodshooter:
Det ser intresangt ut. Noe jeg må se i fremtiden


Helt klart! Kanskje en av de beste komediene jeg har sett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!