Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skjønner veldig godt at jeg spiller spill på PC-en og spesielt når det er så store forskjeller på grafikken. Greit, jeg er en grafikkhore, men liker også enkel grafikk så fremt gameplayet er bra. At det skulle være så stor forskjell mellom PC og PS3 i f.eks. Battlefield 3 hadde jeg aldri trodd, så nå skjønner jeg veldig godt hvorfor det blir PC-versjonen av spillet på meg.

Om du ikke skjønner hva jeg snakker om så bør du sjekke ut klippet som sammenlinger grafikken mellom disse to formatene!

STOR grafisk forskjell mellom PC og PS3!

Hvilket format spiller du mest dine spill på og hvilket format skal du spille Battlefield 3 på?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hehe, litt av en video

Jeg spiller mest spill på PS3'en min, men Battlefield 3 skal nok skaffes til PC så lenge PC'en min kjører det (noe jeg tror).
  • 0
Skal nok prøve betan på både PS3 og PC, men spillet skal skaffe på PC.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hahaha, jeg synes faktisk ikke "Ps3-versjonen" så så dårlig ut.

Selv er jeg trofast mot PC-en. Penere og smoothere, og i tillegg har man mus og tastatur som er overlegent alle andre kontroller (med unntak av N64 og Gamecube-kontrollene).

Jeg vil derimot ikke kalle meg en grafikkhore, men jeg setter derimot stor pris på pene spill. Ikke teknisk pene, men heller Windwaker og Half-Life 2-pene.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Bernt, konsollen er 6 år gammel.
Jeg betaler heller 2000 for en PS3 enn 10-15000 kr for en pc.
Syns PS3 er mer enn pent nok jeg

BF3 gidder jeg ikke kjøpe med en gang pga EA sin tragiske holdninger mot konkurrentene
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Såpass ja... xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ikke så veldig stor forskjell med andre ord.
This is great banter, it really is.
  • 0
Haha, artig video

Det er nok en forskjell grafisk mellom PC og konsollversjonene. Det er synd at denne generasjons konsoller ligger så langt bak, men det får vi leve med. BF3 ser ut som et fantastisk spill om du så spiller på PC eller konsoll.

Men nå begynner jeg å bli utålmodig! Jeg har MoH: Tier 1 edition, men har ennå ikke fått noen kode til betaen. Har hørt at PS3 brukere har fått koden, så nå må MS få rævva i gir!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
btw guys va med minecraft med tesselation
  • 0
Klarer meg nok med BF3 på Xbox 360, dog enn skal ikke se vekk i fra at jeg skaffer det til PC på et senere tidspunkt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vis jeg noen gang skal kjøpe det så skal jeg ha det til PS3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Synes PC har beder grafikk en PS3.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
OMG!!!! Det var jo sinnsyk forskjell!!! Nei, dette trodde jeg ikke! SYKT!! 0_o

Må nok bare kaste PS3en og kjøpe meg PC...
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Spiller på PS3, men har ikke planer om å prøve betaen, siden jeg ikke liker den sjangeren
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Cookiemonster: U said it!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Fra det jeg har hørt er det å omskrive koden til et format som fungerer bra for PS3 veldig vanskelig, mens derimot PC og 360 har ganske lik koding, derfor vil man kanskje se at BF3 ikke ser like bra ut på PS3 som på PC og kanskje 360, mens f.eks. uncharted 3 har en insane grafikk p.g.a. det er hovedsakelig laget for PS3 av utviklere som er vant med PS3-formatet.

: )
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!