Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er langt fra den eneste som ble forhekset av det fantastiske Batman: Arkham Asylum. I 2009 ble eventyret til nattens ridder mitt årsbeste, og er fremdeles et spill jeg vender tilbake til. I tillegg til skreddersydde figurer og ubehagelig skumle omgivelser fikk vi et herlig flytende kampsystem, som var helt perfekt i sin enkelhet. Sjelden har det vært morsommere å blokkere og kontre.

Nå har jeg begynt på min tredje gjennomspilling, denne gang på vanskeligste modus. Redaktøren er helt fortvilet over at jeg velger å suse langs hustoppene igjen fremfor å prøve meg på Battlefield 3-betaen, men det får så være. Hva tror dere - klarer avtrekkerkongene Nymoen og Bækkelund biffen alene, eller kommer de til å skrike etter hjelp?

Nå er jeg i min sjuende time. Og bare så det er sagt: Jeg sjekker fremdeles under senga for å se om Croc eller Bane lusker langs gulvlistene.
  • 0
Gidder ikke å løpe rundt å revive deg hele tiden altså Line.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg kan ikke spille med deg. Kjenner jeg deg rett kommer du til å vræle hull i headsettet mitt...
  • 0
Godt valg. Jeg var et øyeblikk redd for at du hadde begynt på Arkham City, og at jeg ble nødt til å knerte deg i ren misunnelse
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Elsker det spillet!
Holdt på å freake ut av skrekk en gang ^^
Glader meg til Arkham City!
Hadde du derimot spilt Arkham City som Ingar trodde og jeg trodde hadde jeg blitt med på knertingen!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Godt å høre at FPS-sjangeren ikke tar overtak i Gamereactor-Land.
  • 0
Tror ikke du skal bekymre deg for verken Croc eller Bane. De er ikke av den luskende typen, så om de hadde vært i nærheten, ville du nok hørt dem.
  • 0
Mr. Zsasz derimot...
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Batman fremfor BF3 anytime!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Batman Arkham Asylum er et av de beste spillene jeg har spilt.

Elsker atmosfæren, figurene, kamp systemet og alt med det.
Det er bare litt kort

Jeg har prøvd meg på det vanskeligste graden men sliter litt på et nivå

Her har du noe og tenke på:

"tick, tock feed the Croc"
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Etter min mening er dette årets høydepunkt og jeg kommer til å kjøpe det på realese. Skal skaffe det til PS3 akkurat som Arkham Asylum som er et av de beste spilla jeg noen gang har spilt.

Gleder meg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skal anskaffe meg Arkham City på release dagen, kanskje special editon ...
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!