Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har ikke fått lagt den opp på siden ennå, men for alle oss som ikke klarer å vente...

Her.

Etter å ha sett den et par ganger, må jeg innrømme at det ikke er den mest spennende TV-reklamen jeg har sett. Synes Dice burde gjort noe mer nyskapende enn bare hektisk kryssklipping, spesielt med tanke på hvor intense og innbydende gameplay-snutter de avduket spillet med.

Hva synes dere?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har sett den og syntes ikke musikken passet noe inn. Skjerpings Dice!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banana er på rett spor. Dice, digger dere, digger Battlefield, digger IKKE drittmusikk.

Det eneste jeg tenkte på igjennom hele traileren var hvorfor i all verden de ikke brukte sitt eget soundtrack. Battlefield-serien har ett av spillverdenens aller beste tema-låter, så det er jo ren skam at de ikke bruker den mer.

Ellers var det jo en grei trailer. Er dog litt lei av Battlefield 3 trailere nå, mer interessert på å faktisk spille spillet
  • 0
Haha, for noe møl.
Det der var rett og slett en alt for enkel måte å appellere til småkidsa på.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Må si meg enig med de andre både når det gjelder musikken (forferdelig valg) og selve klippet. Synes ikke kvaliteten var den samme som det vi har sett tidligere heller, men det kan jo bare være komprimering.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Synes den var okay.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Den var dritbra da! Alt som har med BF3 å gjøre er bra
  • 0
Dice er arrogante, og det er tydelig at de gjennom sangen sikter til at MW3 ikke vil være no' problem.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Selv syntes jeg klippene som ble vist var ok, men sangen kan ta seg en bolle og stikke til sjøs.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Må si meg enig med de andre at det ikke var noe spesielt og musikken passte så mye dårligere til enn den egentlige Battlefield theme songen, ett eksempel på hvordan det hadde passet bedre er som emilian1212 la til via TubeDubber.

Ett forsøk for å hype kidsa som har lyst på MW3 til BF3 istedet, dette er den største unødvendige kampen siden andre verdenskrig nemlig, fan wars.
  • 0
Siterer emilan1212:
Jeg er vel den eneste som likte musikken, men traileren var ikke noe spess. Enig i at BF-themen hadde passet mye bedre

Lagt til 2011-09-26 20:01:
http://tubedubber.com/#-29X6qBqiQQ:duoJIbgJJ1I:0:100:0:0:1

Dammm, hvorfor brukte de ikke dette?


Ah, det var herlig.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg synes jeg vil ha betaen nå!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer emilan1212:
http://tubedubber.com/#-29X6qBqiQQ:duoJIbgJJ1I:0:100:0:0:1

Dammm, hvorfor brukte de ikke dette?


Likte den bedre enn orginalen..
  • 0
Finner det morsomt at de ikke fullførte setningen «Above and beyond the call of duty» Som er hovedkriteriet for å bli tildelt Medal of Honor.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!