Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det finnes mye her i livet jeg ikke vil skal forsvinne og som jeg setter stor pris på. Det er mange personer som betyr utrolig mye både i jobbsammenheng og som jeg kjenner gjennom spillverden. Disse har jeg tilnærmet daglig kontakt med og som jeg har mye med å gjøre i forskjellige sammenhenger. Men er det en ting jeg er livredd for å miste, så er det familien min og de som er nære meg.

Jeg får høre at jeg er en veldig engasjert person som gjerne hjelper andre og som på best mulig måte prøver å motivere for at andre kan gjøre det bedre. Dette er drivkraften til at jeg også har det godt. For gleden å se at andre lykkes kan ikke måles i noen form og derfor er det artig å se at det det man bidrar med virkelig hjelper.

Så nå hører jeg på en låt som faktisk betyr mye for meg og ikke minst det livet jeg har og låten er Wish You were here med Avril Lavigne. Helt vidunderlig låt som jeg spiller gang etter gang mens jeg sitter og ser på bilder fra familiens opplevelser. Kan ikke bli bedre enn det (ikke døm meg - jeg liker alt av musikk om det er hardt eller mykt)

Har du låter du hører på som har betyr noe for deg i en eller annen sammenheng?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Musikk generelt er veldig viktig for meg, men jeg har ingen låt jeg kan knytte til noe spesielt.

Musikk er for meg en måte å unngå angst,
på grunn av min fobi mot stillhet.
Så det er en konstant strøm av musikk å høre hele døgnet her hjemme.

Det er også blitt en viktig faktor for at jeg skal kunne jobbe med den kunstneriske siden.
Bruker alltid lang tid på å finne den perfekte musikken før jeg starter på et bilde.
  • 0
Radio funker fint, men har jo sanger jeg liker ekstra godt.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Veldig fin sang!
Musikk er også veldig viktig for meg, aldri en dag uten musikk, alt fra Metal til taylor swift. Akkurat nå går det mye i Dead by April, svenskt metal band med sanger som får meg til å tenke. http://www.youtube.com/watch?v=TabjO3gPpsw&feature=related

Musikk hjelper mot alt!
  • 0
Vanskelig å nevne 1 sang som betyr mye for meg, men The world av Nightmare, og Live and learn av Crush 40 har spilt en stor rolle i livet mitt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Liker musikk ganske godt, Phil Collins har gode sanger.

Forresten fint bilde.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Musikk er alt. Vel det er kanskje å ta litt i, men det er veldig viktig

Sjekk ut February Stars av Foo Fighters. En sang som er undervurdert til tusen, men helt klart deres beste sang <3
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Echoes av Pink Floyd er alltid en vinner
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Bruce springsteen, Phil collins og bryan adams er mine favoritt sanger/artister.

"Street of Philadelphia" er min beste favoritt sang, av B.Springsteen. Men jeg hører også noen ganger på radio ("P4").



.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Musikk er en stor del av livet mitt, og jeg hører på masse musikk vær dag. og da spesielt Heavy Metal.

Favorittsangen min er vel Blood Brothers av favorittbandet mitt, Iron Maiden. Digger alt ved den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Musikk er livet mitt. Elsker det. Nå for tiden er favorittsangen min Stargasm av Mastodon.
  • 0
Fin sang, kanskje ikke helt min musikksmak, men fortsatt veldig bra!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!