Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det begynte i det små med noen få subscriptions på personer som holdt på å lage gitar covre. Fasinasjonen gikk videre til gode og morsomme bloggere, så kom personer som filmet og kommenterte over gameplayet sitt.

Listen er nå lang over ting jeg ser på youtube og nå får jeg ikke tid til å se gjennom alle videoene i subscription boxen min i løpet av en dag. Youtube holder nesten på å ta over for TV-seriene jeg ser på, såpass mye youtube-filmer har det blitt.

I denne sammenheng har jeg satt opp de personene jeg liker best som popper opp i subsription boksen min. Dette er for å gi dere noe mer å se på youtube. Se på det som den snilleste tjenesten noensinne, samtidig som at du har så mye å se på at du vil bli sur siden du ikke kan få med deg alt :)

Akkurat nå har jeg 95 youtube-kontoer som jeg abonnerer på, så denne serien må deles inn i forskjellige kategorier. Så jeg tenker først på kommentatorer, montage-lagere, humor, vlogger og gitarcovre/gitarister, men kanskje noen andre også.

Siden vi befinner oss på ett gamingforum, vil jeg begynne med førstnevnte, nemlig gameplay/kommentatorer kategorien. Den gruppen jeg liker best for øyeblikket kaller seg for "The Creatures". Jeg elsker å høre på disse og mye interessant, morsomt og banalt kommer opp i videoene deres. Kommentatorene som kaller seg for "The Creatures" er "UberHaxorNova", "TheCampingTree", "Kootra" "xXSlyFoxHoundXx" og "SSoHPKC". Det er også flere som er med i "The Creatures", men disse og spesielt "UberHaxorNova" og "TheCampingTree" er to som alltid får meg til å le, og noen jeg absolutt vil anbefale på det sterkeste å abonnere på.

MasterOfAudiosurf er en annen gameplay kommentator jeg nettopp har funnet. Han holder f.eks på med en gjennomgang av Metro 2033 for øyeblikket, som er et helt fantastisk spill. MAsterOfAudiosurf er morsom akkurat som "The Creatures" og er en god kommentator som vil få deg til å le og kose deg.

Som dere kanskje forstår er det gameplay-kommentatorer med humor som jeg liker og her er "penguinz0" en nyskapende kommentator. Selv om det skal være sagt at jeg syntes at hans tidligere videoer var morsommere, er han fremdeles en veldig god kommentator. Her vil du finne mange morsomme, spesielle og veldig billedlige sitater.

Den neste kan kanskje ikke helt sies å være en typisk kommentator, men har har laget noen få filmer med kommentar til. Det som er spesielt med han her, er at han er veldig god i FIFA OG han er norsk. Navnet er "Hjerpseth" og du vil bli overrasket og lamslått når du ser hvor god han er. Han anbefales på det sterkeste, og det anbefales også å se minst én av hans montager hvis du liker FIFA.

"The Lone N00b" var en kommentator jeg ble kjent med pga. "TheSandyRavage" da han gjorde kommentatorspor på hans videoer. Jeg fant raskt ut at han var morsom, hadde mange bra referanser, brukte ironi og sarkasme, og var alt i alt en veldig bra kommentator.

Det blir veldig mye det samme nå, men dette er jo mine anbefalte youtube personer, så det blir nok ganske mye likt å si i denne bloggen. Neste på listen er iallefall, en som vlogger, er gamer og humorspesialist. Denne gangen er det gamingsiden hans vi bryr oss om. Youtube-kontoen heter "TobyGames" og er i min mening en veldig bra Youtube-konto fullt med epicosityness, randomness og awesomeness. Alle walkthroughene hans anbefales på det sterkeste.

Sist for denne gang er det "xcalizorz" som også er en kommentator jeg nettopp abonnerte på. Han er morsom, kritisk, frekk og alt i alt også en bra kommentator som du også bør sjekke.

Så det var alt for denne gangen. Jeg vil ikke ta med kommentatorer som "Tejbz", "Hutch", "Seananners", "MrSark", "Sam5000i" og "TheSandyRavage" også videre siden disse er kommentatorer som alle kjenner til :) Så dette oppsummerer første del av denne serien som het "Youtube-kommentatorer". Jeg anbefaler dere å se på alle disse, for husk en av disse kan være din nye youtube-favoritt :D
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Ehmmm yeeeaaahhhh... Er vist subscribet til over 300stk, granted jeg ser ikke på alle filmene det blir alt for mye.

Men av alle gamerene du sa er/var jeg subbet til alle men etter jeg ble lei av MW2 og aldri så filmene unsubscribet jeg til de jeg alltid Xer ut filmene til.

Vil du virkelig bli oppslukt av youtube kan du alltids begynne å se på vlogger. Da spesielt Shaytards og CTFxC.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg brukte mye tid på Youtube før, men heldigvis ikke nå lenger...

60 stk subscriber jeg til. Veldig mange av de er såkalte "Youtube-poopers"

En ting jeg sjeldent subscriber til er gameplayvideoer med kommentering. Slike videoer gidder jeg sjeldent å se.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ser en del videoer fra TobyGames.
For han er omtrent på det samme "elendig gamer" nivået som meg
For ikke å snakke om alt det fullstendig random greiene han prater om hele tiden.

Har også lagt til BlueXephos (Yogscast) sin kanal, etter jeg ble avhengig av Minecraft.
De er heller ikke fantastiske gamere, men jeg liker den dumme humoren en finner i samtlige episoder.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Ser en del videoer fra TobyGames.
For han er omtrent på det samme "elendig gamer" nivået som meg
For ikke å snakke om alt det fullstendig random greiene han prater om hele tiden.

Har også lagt til BlueXephos (Yogscast) sin kanal, etter jeg ble avhengig av Minecraft.
De er heller ikke fantastiske gamere, men jeg liker den dumme humoren en finner i samtlige episoder.


Ja, helt enig

Siterer NewAge:
Men av alle gamerene du sa er/var jeg subbet til alle men etter jeg ble lei av MW2 og aldri så filmene unsubscribet jeg til de jeg alltid Xer ut filmene til.

Vil du virkelig bli oppslukt av youtube kan du alltids begynne å se på vlogger. Da spesielt Shaytards og CTFxC.


For meg er det mer hva kommentatorene sier enn hva som faktisk vises på skjermen og ja, er enig, jeg klarer ikke å se på Modern Warfare eller CoD gameplay i det hele tatt lengre, men de fleste jeg linket til spiller ikke de spillene da. Som sagt vlogger bli en annen jeg gjør
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Ja mange av de gamerene jeg var subbet til la ut mye annet men når du er subbet til ca.4-450stk så blir det mye du ikke ser, tilslutt merket jeg hvilke folk jeg aldri så på så da var det bare å unsubbe.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
TobyTurner må jo være en av de morsomste som er på YouTube

Elsker også å se på CTFxC! Vet ikke hvorfor, er bare kjekt å se på dem

BlueXephos er også utrolig morsomt å se på, og i det siste har jeg oppdaget xXSlyFoxHoundXx.
  • 0
Tell me about it! Youtube er definitivt den siden jeg bruker mest av min tid på. Lyst til å vite hvor mange jeg abonerer til? 1059 kanaler! Det er helt sjukt. Videoene tar ikke slutt, det dukker opp nye konstant. Jeg blir veldig stressa når jeg er på steder uten Internett i mange dager, mye av det på grunn av alle videoene jeg misser på youtube.

I det siste har youtube hatt en helt forferdelig bug som irriterer meg til døde! Før kunne jeg trykke "Load more videoes" knappen opptil 9 ganger, nå kan jeg maks 4. Hva er greia med det!? Jeg går glipp av drit mye på grunn av dette!

Siden jeg abonerer til å mange kanaler er det veldig vanskelig å velge ut favoritter, men jeg kan prøve å legge ut i noen kategorier:

Vloggere: CTFxC - Har fulgt med disse helt siden dag 1. Har lenge hvert abonert til Charles Trippy sin kanal, så fikk greie på CTFxC konseptet med en gang det kom ut. Utrolig koselige folk som jeg har blitt veldig glad i! De er nå på dag 863.
http://www.youtube.com/user/CTFxC?blend=1&ob=5

Spill relatert kanal: JonTron - Dette er veldig vanskelig ettersom langt over halvparten av kanalene jeg abonerer til er spill relaterte kanaler. Men JonTron er den morsomste karen jeg noengang har sett i hele mitt liv! Han har en absurd, overspilt og perfekt timet humor som får til å bryte i latter hver gang! Redigeringen hans er også helt perfekt, og gjør en allerede morsom kar enda bedre! Herlig fyr - synd han bruker så jævla lang tid mellom hver video :C
http://www.youtube.com/watch?v=8LPQ6nT4UpA - dette er hans nyeste video der han tar for seg spillet Star Fox Adventures til NGC og hvor skuffende det var.

Musikk relatert kanal: Vadrum - Dette er en av mine favoritt trommisser gjennom tidene! Han er kjent for å tromme til klassisk orkester musikk ala mozart og lignende, serie opening themes som The Simpsons og MacGyver og Mario musikk. Det var det sistnevnte som gjorde slik at jeg fant han. Vadrum er en kreativ, tight og vell kordinert trommiss med en sjarm og personlighet som ikke går an å matche! En fantastisk musiker som fortjener all oppmerksomheten han har fått fra youtube!
http://www.youtube.com/watch?v=SZqwvjwqwK4 - her spiller han trommer til musikken fra Super Mario Bros. til NES.

Ehm.. akkurat nå kommer jeg ikke på flere sjangere. Men hvis du spør etter en favoritt innenfor noe spesielt kan jeg anbefale deg mange sider! ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
CEG93: WHOOOO jeg har også sett på CTFxC siden dag 1, samme med SHAYTARDS.

Da er vi ihvertfall 4 CTFxCere her inne (Meg, Noral, HopeN og CEG93. Polen shot så/ser også på de men han er jo ikke her lenger...)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Da er vi ihvertfall 4 CTFxCere her inne (Meg, Noral, HopeN og CEG93. Polen shot så/ser også på de men han er jo ikke her lenger...)


Make that 5
  • 0
AAaawhhyeeaaahhh!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er subscriba til ca 60 stk selv, så ser en del youtube videoer om dagen. Men subscriber kun til folk med virkerlig interessante eller morsome filmer, orker ikke tåpelige blogger med litt klisje humor...
  • 0
Charles Trippy FamilyXCore FTW!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!