Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her har jeg ikke skrevet på lenge. Har forøvrig ikke vært pålogget på denne siden på evigheter heller. Synd!

Jeg holder fortiden på med Dead Island. Vet ikke helt om jeg er helt fan enda, da. Hva synes dere? Jeg synes det ble for mye quests på en gang, rævva våpen (de blir jo ødelagt etter tre slag, jo) og man må jo ikke glemme alle bugsa! Huff. Jaja, men hekta ble jeg, og har spilt i nesten hele dag. Sånn blir det når man er sjuk og har ikke andre ting å finne på en lørdagskveld.

Over til overskriften; jeg har tatt steget jeg har ventet på i ett år nå. Jeg har tatt en tribute tattoo til verdens mest fantastiske spill ifølge meg selv, nemlig Fallout (3). Den er ganske så fersk, tok den igår. Den er heller ikke ferdig. Men resultatet ble så fantastisk at jeg nesten ikke hadde ord. Når jeg skulle se den i speilet gliste jeg bare og sa til tattovøren (som er russisk ellernoe) YEAH! YEEEAHH! Haha, huff.

Det er den fineste tattoveringen jeg har, og jeg gleder meg så infernalskt til den er ferdig.
Se selv!

- Adios for denne gang!
Real friends stab you in the front
  • 0
Ahhh, fyfader! Den var stillig!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ekstremt kul tatovering!

Og Dead Island blir bedre etterhvert
Med den klassen jeg valgte kan man øke holdbarheten på mange våpen. Også kan du jo oppgradere de.

Jeg har kommet til Akt 2, og det er sykt mye morsommere enn i starten!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Hellige faen, den var rå! ò_Ò
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Drit phet tatovering! Nå er ikke jeg verdens største fan av Fallout 3, men den tatoveringen var veldig tøff! ^^ Ta bilde av den når den er helt ferdig dah ;)
"Don't cross the crooked step"
  • 0
WoW - Den der var dødslekker RESPEKT for den der ja

Må vel bli en Battlefield-tattoo på meg da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Må innrømme at den er utrolig kul.

Synd at jeg ikke liker tatoveringer...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Nice!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ahhhhh yeah! Håper du poster mer bilder når den er ferdig +ferdig healet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kjempe kul
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Fytti, awesome
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Den var orgasmisk fin Endelig har jeg funnet noen som er like hekta på Fallout som jeg er Ta bilde av den når den er helt ferdig også da
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Gamingisforlife: Er nok flere skal du se. *host* meg også *hark*
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Wow! Den var dødsrå!
  • 0
Åååå...



Wow...

:o

So sweet...
  • 0
Awesome!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Sykt nice tattoo!
  • 0
Den var rå! Når det gjelder Dead Island blir det å vente til den faller i pris....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
*Ta en kniv og kjøre rundt tattoveringen og under den*.

Så tøff er den. Vil ha!!! , Ikke at jeg kan ta en sånn da det vil være plagiat.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hardcore.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Nice!!!!
  • 0
Awesome! Får bare håpe at Fallout 4 blir dårlig. Slik kan du fort angre på det. : x

Edit: Ops, mente IKKE blir dårlig. Sorry
  • 0
Jeg leste ingenting, så bare en vanvittig kul tattovering!

Restekp!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
The gavel corrupts
  • 0
Takktakk alle sammen!
Real friends stab you in the front
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!