Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

1: Zelda: Ocarina of Time
2: Red Dead Redemption
3: Call of Duty: Modern Warfare 2
4: Goldeneye 64
6: Borderlands
7: Crysis 2
8: Grand Theft Auto IV
9: Conqers Bad Fur Day
10: Dantes Inferno
  • 0
En noe kjedelig blogg, kanskje du kan begrunne hvorfor de er på lista etc.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mw2? Crysis 2? Dantes inferno? WTH
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Greit nok at du skriver en blogg som denne, men som NewAge skrev kunne du utdypet den mer og fortelle hvorfor akkurat det spillet fortjener den plasseringen den har fått.

Dette hadde gjort bloggen mye mer interessant
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jaha? Dette er slik man putter i krypinnet sitt og ikke skriver som en blogg. Skal man lage en slik liste på blogg skal man helst skrive litt om hvert spill, og hvorfor det er en av dine favoritter. Vennligst rediger dette eller slett det, før en moderator gjør det for deg.
  • 0
Kjedlig blogg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Som Cherno sa...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
En noe kjedelig og (om jeg tørr si det) uoriginal liste. Men alle har sine egne meninger og jeg skal respektere at dette er dine favoritt-spill.

Du burde forresten gjøre som de andre sier; utdyp litt om hvorfor du like hvert enkelt spill, har du noen gode minner, etc.
Just kill him with your awesome
  • 0
Enig med nr 1, men du bør ta dette opp på forumet eller blant annet skrive tekst og lengre liste ;)
  • 0
Er bare enig med 4 og 6...

Du mangler nr. 5 btw
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Så nextgen-orientert at det er kvalmt, men hver sin smak antar jeg.
  • 0
Du må ha spilt svært lite FPS spill hvis du syntes MW2 er det tredje beste spillet noensinne. CoD 2 og 4 er bedre på alle nivåer, og selv ikke de fortjener å havne så høyt på ei liste over de beste spillene blant alle sjangere. Dette er riktignok min mening da...

Men som de andre sier; utdyp deg mer og begrunn valgene. Hadde du gjort det så kunne det blitt en bra liste der vi faktisk kunne forstått hvorfor du valgte disse spillene.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Enig med Tyramus, og synes folk bør si at det er av de spillene de har prøvd, for det ser ikke ut som om han har prøvd så mye.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
halo 3.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Begrunnelse for hvorfor du valgte spillene hadde ikke vært å forrakte nei og som ville ha spritet opp bloggen din

Ellers var det mange av disse spillene som jeg også liker veldig godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
@Tyranus&MationMac: Njaaa, har klokket en god del timer på Cod 2 og 4 og må si jeg fortsatt foretrekker Mw2 fremfor noen av de andre cod spillene. Det hadde mye piss ingame og communitiet hjalp ikke det noe spesielt med å abuse alt, men det er fortsatt det cod spillet jeg liker best. Though det ville ikke havnet nærme en top 10 liste..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hahaha, akkurat som min første blogg dette her
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!