Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

...til Oslo i morgen. Jeg skal til Tigerstaden og gjøre den utrygg. Det kommer til å bli en hard dag med masse løping, svetting og ikke minst prating. Gleder meg som bare det og ser frem til å møte mine mange venner som jeg jobber med.

Jeg må stå opp klokken 02:30 i natt. For jeg må dra senest fra Snåsa i 03:30. For flyet mitt går fra Trondheim Lufthavn klokken 06:30. Så lander jeg i Oslo klokken 07:35. Der venter jeg litt på min kollega Morten Reichel før vi leier en bil og kjøre rett inn til Oslo.

Hjemme i morgen kveld er jeg rundt ti-tiden. Selv om jeg vet at det kommer til å bli en hard dag, så gleder jeg meg til å møte både Morten, kanskje gjengen på kontoret til Gamereactor og mange av mine kunder. Det skal bli skøy!

Ikke føl dere for trygge dere som bor i sør, for i morgen kommer jeg...

Hva har du for planer i helgen? Blir det spilling av f.eks. Deus Ex: Human Revolution? Jeg skal ta det med ro og slappe av, for neste uke kommer til å bli enda travlere enn denne og da gjelder det å ha slappet av før den starter...

Her et klipp som en fan av Battlefield 3 har lagd!. Skal du kjøpe Battlefield 3 og til hvilken plattform?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal kjøpe BF3 til Xbox 360, på et senere tidspunkt blir det kanskje kjøpt til PC. Til helgen blir det nok en god del spilling av Xenoblade chronicles.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Bernt Erik:
Blir det spilling av f.eks. Deus Ex: Human Revolution?

Med tanke på at PS3en min har vandret heden... nei. Så jeg kommer nok en gang til å gå glipp av en stor lanseringshøst mest trolig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
=( Og jeg som akkurat dro opp fra Oslo til Trondheim. Du får stikke innom min vesle leilighet neste gang du er i Trondheim.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skal ha BF3 til PC
  • 0
Deus ex til helga og testing av mine nye gamer PC, som skal brukes til BF3. Gleder med sinnsykt!
  • 0
NFL Madden 12 kommer i dag! Så DET skjer i helgen! Lykke til på reisen!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Spiller ganske mye forskjellig akkurat nå (blant annet Deus Ex: HR). BF3 er derimot bestilt på Origin.
  • 0
SKAL ha BF3, selvom jeg egentlig ikke får lov pga aldersgrensen. Er helt sikker på at det ikke gjør meg noe.
Skal også ha det til PC.
  • 0
Bare én dag BerntE? Hvis du hadde hatt litt med tid, så vil det nok være mange andre kjente på samme sted til samme tid.

Men å rekke så mye på en dag, det er sterkt. Lykke til!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
God tur, Bernt!
  • 0
Min helg skal bestå av pakking til leirskole
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Du muste haben eine sehr gut tur!

Meine deutsch is perfekt, ich know.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Elektro Banan: Har selv tysk som fremmedspråk og er like god som du, ser det ut som

Ha en god tur, Bernt! Dessverre kan jeg ikke ha BF3 pga. aldersgrense, men det er andre spill som jeg vil ha mer enn BF3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Lykke til Bernt!

BF3 is made for PC!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Vet ikke om jeg kjøper BF3 jeg. Er lei av FPS.
Kjøper jeg det blir det til PS3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vel jeg kommer til å spille sjakk i helga. Prøver å bli veldig god, men kommer til å bli lit sliten i hode.

God tur til Oslo, håper du trives der
Play chess and win. The intermediate
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!