Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Bli med å diskuter, krangle, syt og nyt i vår nostalgiske reise gjennom spillhistorien. Den komplette Topp 100-listen er publisert, så her er det ingenting å vente på.

Topp 100-listen
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Sterkt uenig med listen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Sterkt uenig med listen.


Hva er din Topp 100-liste?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
En topp 100 liste vil jeg ha problemer med å lage, men er veldig mange av spillene på deres liste som jeg aldri har spilt, så min ville nok sett ganske så anderledes ut.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Synes det var en bra liste Første plassen er fullt fortjent, og det grunnet hundrevis av timer på det spillet Er noen der jeg knapt husker, og noen jeg ikke skjønner hvorfor er der, men er litt smak og behag også da Men en ting er sikkert, og det er at alle spillene på listen er bra spill, uansett hvordan du vrir og vender på det
  • 0
Fin liste, mange spill som er på plassen sin fullt fortjent. Jeg personlig savner spesielt Fallout 3, Final Fantasy VI og Ratchet & Clank/Sly/Jak & Daxter. Nuvel, er umulig å lage en liste alle er enige i
  • 0
Enig med Alexander når det gjelder Ratchet & Clank, Sly og Jak. Savnet også Okami.
DoGRoG og blyantkvesser er coole men gay xQ
  • 0
Alltid gøy med top lister. Alltid så mange som blir irriterte fordi de syntes lista burde være basert på deres meninger
  • 0
Må bare få spørre: Hva var kriteriene for å komme på denne listen? Er den basert på hvor gode spillene var når de kom ut? Er den basert på hvor bra de er i dag? Antall spilletimer? Hvor revolusjonerende de var/er? Kritikken de fikk?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Savnet Shadow Of The Colossus og Ratchet And Clank på listen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vel ganske enig i topp 100 lista. Selvfølgelig har jeg mine egne meninger, men er ganske enig i plasseringen av spillene. F.eks. "Super mario world" kom på topp 13. Det er et gammelt spill ja, men kan huske at spille var gøy og veldig "utfordrende" noe som jeg likker godt.

GameReaktor er jo exsperter til å andmelde for å si det sån.

Topp 1: vel hva skal jeg si?
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Må bare få spørre: Hva var kriteriene for å komme på denne listen? Er den basert på hvor gode spillene var når de kom ut? Er den basert på hvor bra de er i dag? Antall spilletimer? Hvor revolusjonerende de var/er? Kritikken de fikk?


Godt spørsmål, og det er selvfølgelig mange kriterier.

Flere av spillene som kom med på Topp 100-listen satte standarden innenfor sjangeren da de ble sluppet. Flere har tålt tidens tann godt, og er like gode i dag som når de kom ut. Noen har vi bare lyst til å hente frem for å spille om og om igjen, mens andre har gitt oss minneverdige spillopplevelser. Spilløyeblikk vi ikke ville vært foruten.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Må si meg enig i en god del, men samtidig særs uenig i enda mer. Å ikke se et eneste Kingdom Hearts på listen er en liten skuffelse, og en rekke av spillene dere har plassert her har jeg meget lite til overs for. ^^

Men må si at oppsettet var meget proft utført; tøft design og gode "begrunnelser".
Just kill him with your awesome
  • 0
Kjempeskuffet. Svært få jeg var enig med. Men det er da deres liste, og god jobb med å lage den! Må ha tatt en stund det
  • 0
Jeg greier knapt å lage en liste over ting jeg må gjøre før jeg står opp om dagene, så jobben med å lage en topp 100 liste hadde jeg stått pent over Tror kanskje jeg har spilt bare 1/4 av spillene på lista, og omtrent alle av de var fra denne generasjonen av konsoller. Jeg begynte med spill som hobby ganske sent.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har spilt hvertfall 61 av spillene på listen.
Men det er knapt 16 av dem som hadde havnet på min egen (som er umulig å lage)
Men Monkey Island 2: LeChuck's Revenge, hadde garantert fått førsteplassen.

Merket meg noen jeg hvertfall aldri ville hatt på listen.
Prey: et av de absolutt kjedeligste FPS'ene jeg har vært borti.
Føltes som jeg hadde kastet bort all tiden det tok å gjennomføre det.

GTA IV: Det kjipeste sandkassespillet jeg har vært borti.
Klarer ikke torturere meg selv til å fullføre en gjennomspilling en gang.
Kjedelige karakterer, kjedelig story, kjedelige oppdrag, kjedelig by. Horribel kjørefysikk og kjip kontroll ellers.
En av de største skuffelsene noensinne (og jeg hadde ingen forventninger før jeg plukket opp kontrollen).

Mass Effect 2: Også en av de største skuffelsene jeg har opplevd.
Men her hadde jeg ganske store forventninger.
Og når en ser på hvor beyond fantastisk forgjengeren var, så burde ikke det være så rart.
De virket som de hadde kastet alle de gode tingene ved eneren og gjort om serien, til det værre.
Har null forventninger til siste kapittel, for slik jeg har sett det til nå, har de gått enda lenger unna det som gjorde det første spillet bra.

FFVII: Spilte igjennom dette for noen år sia, etter å ha hørt enormt med skryt.
Etter en gjennomspilling, ble jeg bare sittende med et hevet øyebryn.
Jeg kan virkelig ikke se hvorfor det har fått så mye oppmerksomhet.
Kanskje om jeg hadde spilt det når det først dukket opp. Men nå i senere år, har det null å komme med.
Så nok en kjedelig spillopplevelse.

Half-Life og Half-Life 2: Begge disse spillene står høyt på de flestes lister, så jeg spilte igjennom begge for noen måneder tilbake.
Inntrykket etter slutten var at begge var helt ok, men ikke superfantastisk på noen måte.
Mer som gjennomsnittlige FPS'er i mine øyne.
  • 0
Synes det er skuffende at dere ikke har tatt noen av Kingdom Hearts spillene der. De er jo et av tidenes beste spill, men ellers ok.

Likte i alle fall bladet og gleder meg til neste.

Jeg er altså enig med, Soraki.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Red Dead Redemption mangler! ihvertfall blant topp 80- 100!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Spørsmål: Ble Earthbound/Mother serien i det hele tatt drøftet her?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!