Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg hadde aldri overlevd på de pengene om jeg skulle betalt så mye i semesteravgift, jeg betaler 5000 i leie liksom. Heldigvis har jeg en far som støtter meg i startfasen. Studiet mitt er vel likt ditt, en slags blanding av spilldesign og 3d grafikk på nith antar jeg? Det som er så fint med studiet jeg går er at du går ut med en bachelor i IT og kan fordype deg i så å si hva du vil senere (om du vil ha en master såklart). Og man får en veldig yrkesrelatert utdanning ettersom man er ut i bedrift i det siste året. Om man tar 3d grafikk for eksempel kan man velge å sikte etter et yrke innen alt fra oljeindustrien til spill og filmindustrien.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
5000kr I leie? Jøss, jeg betaler 1850kr her jeg bor som er ca. 20min busstur fra Kr.sand. Mye billigere å leie litt utenfor byen enn å betale såpass mye for å leie i byen.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg bor i oslo så det skal godt gjøres å finne en billigere leilighet. Du får så klart hybler og studenthybler mye billigere, men de er selvfølgelig veldig populære og forsvinner fort!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Veldig interessant å lese om, spesielt da jeg har tenkt å studere 3D-spilldesign videre, på Noroff i Stavanger(de har vel åpnet det der?). Men grusomt så dyrt det var, da... O_o Får vel begynne å spare opp allerede...
Take off every zig, for great justice
  • 0
djani: Sjekk ut Spill- og opplevelsesteknologi på HiNT. Høgskole, gratis, men jeg vet ikke om den gir deg kompetanse på nivå med den du får hos Noroff. Men sjekk det ut da vel. Jeg gikk på broderlinjen i fjor, multimedieteknologi, og det var veldig trivelig. Flotte medstudenter, flott studiemiljø, lokaler, utstyr og lærere.

Det eneste du betaler er semesteravgift på rundt 500 spenn, og en formue i kantina hvis du ikke har vett til å ta med mat selv
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!