Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Yamann, da har det gått et år siden forrige blogg, vetche helt åffer jeg følte for å skrive nå, kanskje pga. mine seneste aktiviteter.

See, har kommet opp med en idé til en ny serie av blogger, så jeg slipper å finne et nytt tema hver gang. I denne sommerferien har jeg vært mye opptatt av musikk. Har det siste året tatt mye læring innen musikk, og har derfor lært mye om hva som gjør et band/sang bra utenom at man liker det selvfølgelig. Beatles vil for alltid ligge dypest i mitt hjerte men alle trenger variasjon, noe jeg har tatt meget alvorlig i det siste. Det føles som en ny måte å høre musikk på. Nå kan jeg høre hva som er genialt, instrumentalt bra og hva som ikke er.

Det vil da selvfølgelig ikke bare være musikk fra den neste Mozart eller neste Beatles, men vil ikke bare kaste inn en Rihanna-sang og si: "den er bra fordi den har en bra beat..."

Så setupen jeg tenker å bruke er følgende: Jeg begynner hvert inlegg med å skrive en kort "leder". Så skriver jeg 3-5 sanger (hva er best?), og skriver en kommentar til hver av dem. Evt. en vurdering, hva tenker dere? Har lyst på hjelp her og om det i det hele tatt er intresse for noe slikt. :)

Vurderer å gjøre det samme med evt. filmer og tvserier, enten i samme eller 2 separate.

Så basically, jeg blir å poste de 3-5 sangene jeg digger mest akkurat da, og bra forslag til hva folk kan sjekke ut om de liker. Skal legge ut link til Youtube, eller så kan folk sjekke ut på Spotify eller Wimp. Nytt inlegg kanskje 2 ganger i uken eller 1? Hva synes dere? Gimme råd og tips :D
  • 0
Jeg er inn for ideen Men hvilken musikk er det du liker utenom så klart The Beatles.

Jeg er forresten mer inn for det med filmer, ettersom en film kan være likt av hele forumet, men en sang kan kun være likt av en gruppe på GR som dermed gjør det umotiverende for dem som ikke liker den musikksjangeren å lese.

Kanskje best med 1 innlegg hver uke for så og se om du kanskje vil ta 2, men 3 blir for mye. Dette er kun min mening da
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
takktakk mann, liker inputen
  • 0
Kjør på, gleder meg!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!