Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som mange av dere vet, så er jeg en ivrig bruker av photoshop. Jeg lager alt fra wallpapers til themes, men nå trenger jeg hjelp!

Jeg lager nå en wallpaper pack til iPad (skulle gjerne ha testet dette selv, men min iPad er utilgjengelig nå)

pakken blir en mappe med masse bilder til iPad (i første omgang abstrakt og enkelt, noen enkle linjer med farger osv)

Det kommer flere av disse pakkene i framtiden. Men det jeg trenger hjelp til er følgende:

* at bildet fungerer som bakgrunn (ikke strukket osv)

* Se om overgangen av farger er fin (gradients)

* Ønsker dere andre farger eller endringer osv

* Se at bildet fungerer både i portrait og landscape modus samt i home og lock-screen


Dette er slik at jeg kan lage en så bra pakke som jeg kan. Det endelige produktet vil bli lansert på min Deviantart-side når jeg får nok av tilbakemeldinger.

Så hvis dere er interessert i å hjelpe meg og har en iPad. så skriv at du vil bidra i testen i en kommentar under, så vil jeg sende en privat melding med linker til bildene som er ute til test. Vennligst ikke del linken dere får av meg, da de bildene bare er til test.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
hvis jeg hadde hat ipad.. saa ville jeg ikke deltat... fordi det kan kansje vere noe bullshit i de filene
  • 0
Har "dessverre" ingen iPad, så jeg kan ikke hjelpe deg.
Men kult at du lager slikt ting også.

enjoii96: Hadde det vært en ny og ukjent bruker, så kanskje.
Men Kennda J, er en ordentlig bruker,
som ikke gir oss slikt fanteri
  • 0
Det er ikke noe virus eller slikt, nei. Jeg sender bare spesifike linker til bildr.no hvor bildene ligger. Ingen zip fil eller .exe filer som må kjøres. bare en bildefil som ligger på nettet. akkurat som ett bildesøk i google

uansett, takk for støtten Tommy!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Hadde deltat hvis jeg hadde hatt iPad, må gi deg skryt av det bildet der.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!