Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ble bare sittende å stirre på disse ordene "sees om seks dager" (fra han siste LF)
Vi sees Torjus, én dag.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg hadde ikke helt tatt inn over meg det som hadde skjedd før nå. Det hele virket så fjernt, jeg kjente (heldigvis) ingen som var på øya og jeg har ikke fulgt så veldig godt med i nyhetene heller. Men når jeg nå plutselig ser statusoppdateringer som sier "Hvil i fred gravkorset", osv. var det som et slag i trynet.

Jeg ville egentlig ikke tro det, jeg Googlet navnet hans for bekreftelse og da jeg fant bildet hans var det et enda sterkere inntrykk. Jeg har aldri snakket ordentlig med gravkorset, men har da alltids vekslet noen ord på forumet og har alltid sett på ham som en god bruker.

Når jeg leste denne bloggen nå var det som å få et steinras i hodet, og jeg må ærlig innrømme at jeg fikk tårer i øyekroken.

La oss imidlertidig ikke miste håpet, og be for at Torjus finner veien hjem, slik at jeg (og mange andre) endelig kan få snakket med ham; face, to face.
Just kill him with your awesome
  • 0
Hvil i fred...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kjente han ikke personlig, men utifra interesser så tviler jeg ikke på at vi hadde vært gode venner. Hvil i fred.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det ser ut til at Utøya-hendelsen har berørt vidt, og det er trist når vi også mister noen. Jeg sender mine dypeste kondolanser til pårørende av Torjus.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tenkte på om det var han, da jeg så annonsen i vg. Jeg skrev med han på irc og har lest mange inlegg fra han, han var en god bruker og sikkert et godt menneske. Måtte Jehova ta seg godt av han
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Da ble det dessverre bekreftet i dag, Torjus var blant de 36 navnene som ble offentliggjort i dag. RIP.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Så det akkuratt selv, utrolig synd.

Hvil i fred.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Saa han oppfort som savnet paa VG. Ble saa sykt satt ut.

Maatte nesten gaa inn her for aa vaere sikker.

Hvil i fred, Torjus...


(Er i Tenerife, saa jeg har ikke de tre siste bokstavene i alfabetet)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gjorde vondt å se at han var bekreftet omkommet.
Jeg kjente ikke Gravkorset stort personlig, men har snakka med han på forumet og litt sånt - Og han ga fra seg noe av de beste inntrykkene av brukerne her. Fantastisk hyggelig og smart kar, virkelig. Kunne snakke for seg, mener jeg å huske. Liker sånne folk..

Hvil i fred, Torjus. Gravkorset.. Håper du får et kors ved graven din. Kristen eller ei - For oss er du kjent som Gravkorset, og sånn husker vi deg.
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Han ser ut om en kjernekar på bildene. Uff, for en fæl sak...
Jeg glemmer aldri et ansikt, men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak.
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Hvil i fred, Torjus.

Mine kondolanser går til familie og venner av Torjus.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Mine dypeste kondolanser til familie og venner. Kjente ikke Gravkorset/Torjus noe godt, men har lest en del av hav han har skrevet. Virket som en kjernekar av dimensjoner, en som virkelig bryr seg om andre enn bare seg selv.

Så alt jeg kan håpe på er at han har det bedre der han er nå.

Hvil i fred Torjus!
  • 0
Jeg kjente ikke deg Gravkorset, men det utrolig trist at du ikke skal være her lenger og det verste av alt.. du ble bare 17 år
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
  • Play
  • Play
E helt paff... Kjente ham ikke, men var helt klart et gjenkjennelig navn for meg her på forumet. Veldig veldig trist å miste en slik hyggelig kar som ham.

Hvil i fred Gravkorset/Torjus.
  • 0
Hvil i fred.
  • 0
Hvil i fred, kan ikke si det nok ganger
  • 0
Hvil i fred, Torjus.
Spis opp maten din!
  • 0
Kondolerer.
Hvil i fred Gravkorset, alltid like trist når noen dør :c
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!