Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg begynt å legge merke til flere og flere folk blir bannet herfra. De fleste er freshe fyrer, så hvorfor skulle de bli bannet?

Sommerstad97 foreksempel. Han er en kul fyr, so why kick him? Og crasy sock knocker!

Begynner å lure på om jeg blir bannet her også.... Og det blir ikke gøy! Da kommer jeg med vannpistol og sprayer ned pcene og spill maskinene til Gamereactor... Neida bare kødda XD!

Men endelig kommet tilbake til Gamereactor etter en ukes ferie i Dovrefjell!

Nederst er smart. Husk det. Ikke spør, bare gjør det.


-Peace
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Vi har en tråd for slike spørsmål. Den kalles for "Bann-tråden".
  • 0
Woot? Er Even blitt bannet? Ah, sorry CSK aka Evven11 ja . Why..?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Moddene er for strenge...
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg er selv blitt bannet. Visste ikke at Sommerstad eller CSC var bannet? Som JoEy_Odd nevnte så er moderatorene altfor strenge etter min mening...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg er selv blitt bannet et par ganger. Hadde planer om å saksøke GR for diskriminasjon av mennesker med mørk hud. Alt gikk bra helt til jeg kom på at jeg hadde lys hud.
  • 0
Modene er langt ifra strenge, infact kubbe de vært strengere..

Sommerstad dro en polen shot og lagde flerne brukere for å spamme, pluss spam på sommerstad97 brukeren.. Og han har vel også lagd flerne brukere for å trolle i etterkant om jeg ikke tar feil..

CSK fikk en klar advarsel og velgte selv å ignorere den, dette vil selvfølgelig resultere i ban...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Tror det hadde vært en bedre ide om GR bare hadde en form for Spam folder. Et eller annet subforum der all form for det moderatorene mener er spam kan skrives. Det må være mulig å få til at kun brukere med 2 eller 3 stjerner kunne se den. På den måten kunne ikke multibrukere bare hoppe inn og begynne å spamme.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
De er ikke for strenge, om folk bare holder seg til "Terms of Use" så blir dere ikke bannnet.

Har vært på Gamereactor.no siden 2008 og har ikke fått en eneste advarsel.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Jeg syns absolutt ikke de er for strenge.
Hvis folk ikke har annet å bidra med enn spam, så ser jeg ingen grunn til å la dem være her.
  • 0
TK: Enig.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
@Zyrocs

Haha
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
CSC ble bannet i bare en liten periode
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har vært her lenge. Klarer å holde meg innenfor grensene og aldri fått advarsler eller blitt bannet, og det er lett. Det handler om å respektere folk, regler og forum/sidens fuksjon. Det kan ikke være så vanskelig.

Jeg syntes ikke det skal være en "spamfolder" fordi spam ikke hører hjemme her. Det å skulle opprettholde forumet er moderatorenes jobb, og de gjør en god jobb. Og jeg stiller meg lett bak at de kunne være strengere.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg synes ikke moderatorene er spesielt strenge, men noen av de tar kanskje jobben sin litt vel alvorlig?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Har ikke intrykk av at moderatorene er for strenge, de holder forumet pent og ryddig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!