Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ettermiddag. Crayak spiller FEAR 2 mens jeg lager middag og uttrykker et ønske om å se noe på tv når vi skal spise.

"Mmmmmh..." svarer Crayak noe opptatt.

Jeg sukker. "Du vet, av og til virker ikke den nye kontrolleren til Wii U så dum allikevel..." sier jeg oppgitt.

"Jeg har faktisk vurdert å kjøpe en 27''-skjerm til Playstationen min." kommer det fra Crayak.

"Du vet det er litt merkelig at vi har vært sammen i mer enn sju år, bodd sammen i over fem, og allikevel sier du "min Playstation"? Jeg snur meg, og ser Crayak stirre storøyd tilbake på meg.

"Det kommer alltid til å være min Playstation! Ta alt, ta hva du vil, ta Xbox'en, men Playstationen er min! ...eller nei, Xbox'en er også min. Men alt annet kan du få!" Han ser nesten litt panisk ut.

"Du, ro ned, jeg har jo ikke tenkt til å ta den. Jeg vil bare se tv...", forsvarer jeg, men blir raskt avbrutt av en serie enstavelsesord.

"Min! Miiiin! Miiiiiiin!" messer han, med øynene godt festa til skjermen. På dette tidspunktet minner han mer om en Sony-besatt Gollum enn min ellers så normale samboer.

Jeg innser at diskusjonen er tapt (hva pokker skal jeg med en Playstation?) og forsøker isteden å friste med noe annet. "Middag?"

Hvorpå Crayak pauser spillet, kommer bort til komfyren og gir meg en klem, mens han ser på meg og sier:


.....



"Min playstation!"



...sånn kan det gå. Jeg syns i alle fall ideen om to skjermer var veldig god, sånn ved nærmere ettertanke :p
  • 0
Hahah, ser det for meg! Ikke ofte jeg sitter å småler for meg selv av blogger men du har klart det, good job!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Genialt! Og flere skjerme funker fett! Noen liker aviser på ettermiddagen, noen liker TV mens vi fleste her liker xbox og ps3, satt å gliste når jeg så for men han daffe mot deg, klemme deg og utbryte "MIIIIIIN!"
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Sykt morsomt, Crayak virker litt barnslig noen ganger
  • 0
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hehe Heldigvis er det ikke slik her hjemme. Madammen har sin eget laptop og det holder for henne. Når det kommer til barna, så kan det til tider være litt kamp over hva som skal spillet og spilles på

Takk for god blogg og synes du er snill ovenfor Crayak. Det er ikke alle som er like snill som du
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Miiin!
Richard Imenes
  • 0
Se på tv mens dere spiser middag?? Er det ikke slik de gjør i filmene?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
SÅ INTERESSANT OG MORSOMT
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!