Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Før du begynner og lese videre, vis du skal slenge skit om at denne bloggen bare er smisk og rævslikk, kan du bare slutte og lese her, selvom det ikke er langt fra sanheten, jeg vil bare ta noen linjer og prise TommyK!

TommyK som har gitt sommeren min en solid start, vi ble enige om å bytte noen spill (uåpnet supermario galaxy + wii nunchuck mot brutal legend, cod2, gh2 og lotrC) vel, helt ærlig forventa jeg ikke å se noe til dette før starten av juli, når jeg kommer hjem fra oslo, men jaggumeg, her er pakken dagen etter at Tommy sa han skulle sende den!

TommyK er som alle vet om Gamereactors uten tvil mest kreative sjel som står på sammen med flere og purrer og peprer for å få igang tegnekonkurranser! (STÅ PÅ!)

Tommy representerer det flotte forumet Gamereactor var for noen år siden, det lille jeg har sett av forumet i det siste har ikke vært hverken imponerende eller interessant (forhåpentligvis vil det bli det tho)

Tommy, fortsett å være altfor hyggelig! :D

TommyK, årets bruker, alle år!
/Hail

(Also, thanks for spilla! :3)

Lagt til 2011-06-17 13:42:
Oh! Ha en fin sommer Tommy!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Truer words have never been spoken!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
NewAge: Signed.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tommel opp!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Tommel loddrett (opp)!
Just kill him with your awesome
  • 0
Kunne ikke vært mer enig, spesielt i det siste du sier. TommyK minner meg mest om når GR forumet virkelig var på toppen, mens det nå drukner i spam, umorsomme folk og Sommerstad97.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
@Pred: Nå er jo S97 borte da, så vis folk skjerper seg (meg included) satser jeg på at forumet er back where it once was in no time...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
souh, Tommy Kværnerud for King!

La oss gjøre GR til ett forum som besøkende har LYST til og bli en del av når de kommer innom.
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Tenk et forum fylt med folk som Tommy

Thumbs UP!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Wow, dette hadde jeg ikke forventet.
Takk skal du ha!
Og til dere andre også.

Skal lett fortsette å være "altfor hyggelig" ja
  • 0
TommyK og Bernt Erik er sjela til GR.
  • 0
x2, fantomena
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
x4!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Må si jeg er enig!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Han er uten tvil en av de mest seriøse hør på forumet.
Det bildet er rålekkert.
Liker forresten slike bytte-spill dealer!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Håper ikke Tommy hadde noe imot at jeg stjal det!

meget fin deal indeed!

Lagt til 2011-06-18 00:31:
Håper ikke Tommy hadde noe imot at jeg stjal det!

meget fin deal indeed!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Jeg mener jeg er kulest.
  • 0
Du er kul du og Zyroch, men Tommy slår deg lett

"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Da slår jeg tilbake.
  • 0
Siterer Kristian:
Tommel opp!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer Kristian:Tommel opp!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tommy er en av de viktigste på gr mener jeg
What is dead may never die
  • 0
Definitivt!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Tommy er og blir unik og en person som jeg også setter stor pris på her på Gamereactor

Fin blogg om en flott person
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!