Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Guitar Hero serien er død. Dermed passer det godt med en liten oppsummering av spillene.
P.S: Deler er skrevet av kompisen min Endre, siden han er en sånn musikknerd.

Guitar Hero 3:
Guitar Hero 3 hadde egetlig ingen nyheter for seg, en ny sangliste var alt vi fikk. dermed var det godt at sanglisten var såpass bra som den var.
6/10

Guitar Hero Aerosmith:
En tafatt spillopplevelse med bandet Areosmith i hovedrollen. Dessverre var det ikke mye Aerosmith følelse i spillet, noe som er ganske viktig siden spillet er dedikert til bandet.
4/10

Guitar Hero Metallica (Endre):
Et spill dedikert til den fantastiske bandet Metallica, hele spillet har en Rocket følese over seg og det er også en fin mix av forskjellige sanger av forskjellige artister. Her får vi alt fra Lynyrd skynyrd fra Motorhead og selfølgelig Metallica.
En nærmest perfekt opplevelse for Metallica fans og de som liker metallmusikk, men litt for Heavy for de som ikke liker metall.
9/10 (Men kansje 6/10 for de som ikke liker metallica)

Guitar Hero Warriors of Rock (Endre):
Låtutvalget er veldig bra. Du finner alt fra 60-talls rock til ny black metall. Det kjipe er at du må spille igjennom hele spillet 2 ganger for å spille det ferdig, noe som trekker ned. Det er litt kult at karakterene kan transformeres til rockekrigere, det høres kanskje litt dumt ut for de litt eldre men jeg tror de fleste vil glede seg over det, bortsett fra de som ikke liker sånn musikk.
8/10
Yes
  • 0
Vell, du tok jo langt ifra med alle GH spillene. Vis du først skulle skrive en slik blogg, ville det vært bedre om du skrev om alle. Vet dette bare er en oppsummering av spillene, men savner litt mer tekst fra verdt av spillene. Men det var en grei ide, men kunne trengt litt justeringer.

Skrives det også egentlig ikke 'wrap-up'? Rett meg vis det er galt : P
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Crazy Eyed Gamer93:

Twilight Sparkle burde vel vite alt om 'wrap-up'?
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
=3
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Fin blogg...!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!