Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som vanlig er jeg ute med mine crazy prosjekter - denne gangen en Call of Duty: Modern Warfare 3 film, med en litt spesiell vri.

Den har faktisk vært svært vanskelig å lage denne filmen, så håper dere liker den.

LINK TIL FILMEN:

http://www.youtube.com/watch?v=L1jFygqIeeg&feature=channel_v
ideo_title


- Eskild
Eskild aka. MrJones
  • 0
Glimrende bra film. Steike bra!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hei! Vi har faktisk møttes på YouTube før! Jeg heter M0nz3n der, du skrev en kommentar på channelen min! Jeg liker godt videoene dine Eskild! Morsomt at jeg randomly møter deg her.
  • 0
Ble imponert!!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Meget bra!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Plettfri film bro!
  • 0
Eg likte han ikkje. Kanskje jeg stiller for høye krav til effekter/animasjoner... Men hey, that's just me!
Decyfered!
  • 0
Hvordan klarte du det med å sette inn ammoen og hvilke type gunner det var? Gjorde du det i after effects eller et annet program?
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Takk for tilbakemeldingen alle sammen!

Jeg setter pris på all feedback, både positiv og negativ. Da får jeg både inspirasjon og noe å strekke meg etter til neste prosjekt

"MassakereNissen" - jeg har brukt Final Cut og After Effects.

PS: Jeg skal lage en til, som kommer ikke kommer til å følge en historie, men hvor det er slakting av zombier
Eskild aka. MrJones
  • 0
Eskild, flotte videoer du har laget og denne var ikke ett unntak
Og takk for Evoke tipset
  • 0
Grattis med god film!
Likte spesielt sniper delen! og at du kaller grenade launcheren for n00btube
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Hey! du må huske at ekte tøffinger ikke ser på explosjoner!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Råbra film og dette har du tallent for
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Utrolig kul film bra laget :
What is dead may never die
  • 0
Er ikke noe særlig fan av COD, men denne filmen var meget godt laget Veldig bra jobbet der Eskild, og gleder meg faktisk og se mer av dette
  • 0
Sinnsykt bra mekka!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Dritbra ! =)
The D' is silent.
  • 0
Venter på mer spennende
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ta en titt på montagen min! http://www.youtube.com/watch?v=d-R0WS203as
Det er den første, og det kommer flere. Blir veldig glad om du subscriber til kanalen min! Flere videoer er på vei!

-Simen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!