Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel, først og fremst så lastet jeg opp ett bloggbanner!

"At first I was like.." "but then I was all like.."
note tskjorta "face of fear"

anyhowzzle

Vi kjenner alle på humør, vær, e3 og skole at sommeren nermer seg med store steg! De fleste er midt i eller ferdig med eksamener wohoo!

Selv er jeg ferdig med tverrfaglig IKT eksamen som var noe dritt, men fikk 4 og er stålfornøyd, skriftlig slapp jeg og har muntlig trekk på onsdag som kommer! Til dere andre midt i/som har flere igjen, lykke til!

Men når noe slutter (skole) starter noe annet (FERIE) så dere har vel planer for ferien folkens?

For min del blir starten på ferien en tur til Oslo fra den 25. juni - 1. juli, så er det vel hjem og rett ut på båttur med familien, som er noe jeg gleder meg til! Jeg ELSKER båtlivet, ingenting er som å våkne om morran av måkeskrik til en myk bølgevugging, en kjenner duften av kysten og sola skinner. Man sprader så i bokseren ut under kalesja på båten å titter på hvem som har stått opp, før man setter igang dagen!
Etter det..who knows? :> håper på å avslutte ferien med en parkourtur til bodø å treffe noen venner!

Så folkens, dere får ha en god sommer! Håper jeg får skrivi noe inni den en plass! Kos dokk :>

Svenning OUT!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
"Kos dokk :>"

bra trøndersk;)
  • 0
/stavangersk...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kos dokk dere hjemme å!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Nice banner

Kos dæ i sommern som vi sier i nordnorge, her blir det da aldri sommer sier jeg som sitter her i 20 grader ens
*MacGyver Theme*
  • 0
Takk Venom! :>

Tea, det er jo vaskeekte stavangersk!

"DET E SÅ LÆTT GUTTA"
Oh the memories!

20 grader er nå mer enn varmt nok!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Kos dere!
  • 0
Du har veldig mye å se frem til. Håper du får en fin og innholdsrik somme
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk fantomena og Bernt Erik!

Gleder med sinnsykt til sommeren ja, venner og familie er det beste!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!