Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å bo sammen med en spillanmelder er ikke bare-bare. Først reiste PS3en vår på ferie (YLOD er ikke kult!). Deretter reiste den nye PS3en på ferie på grunn av ekstrem viftestøy. PS3 nummer tre tok også kvelden etter kort tid med diagnosen YLOD (igjen, urk!) og maskin nummer fire klarte hverken å lese plater eller spytte dem ut igjen. Hurra hurra. Det må sies at denne ordningen med å sende inn en defekt maskin og deretter få en ny defekt maskin i retur ikke akkurat var noe Crayak var fornøyd med, så det har vært litt syting og en del sure miner fra ham den siste tiden. Heldigvis har vi etter nesten ett år med tull fått en fungerende PS3 igjen, og den er til og med splitter ny. Og har bikiniformen på plass, noe Crayak kan like ;)

Da vi endelig fikk en PS3 det ser ut som om vi kan beholde, måtte jo alle spill patches, oppdateres, lastes inn og backes up. Eller noe. Jeg har helt ærlig ikke peiling, men det tok lang tid, og jeg tror ikke Crayak er helt ferdig med det enda. I tillegg har han jo anskaffet nye spill mens PS3en har vært ute av drift, deribland LA Noire. Jeg har med andre ord en god ide om hva han kommer til å bruke pinsehelgen til...

Men natten til i dag tok virkelig kaka.

Crayak har tidligere utvist stor interesse for E3 og tilsvarende arrangementer, og det er jo igrunnen forståelig, både med tanke på fritidsinteresser og skribentbakgrunnen hans. Han har fulgt diverse andre livestreaminger og recaps før, og jeg regna jo igrunnen med at han kom til å følge med på E3 også. Det viste seg immidlertidig at jeg ikke hadde vært helt forberedt på omfanget av det hele.

Kvelden/natten/morgenen forløp noe som dette:
17:55 - Crayak kommer hjem fra jobb
18:00 - Han setter seg ned for å følge Microsoft sin pressekonferanse
18:30 - Pressekonferansen begynner
19:07 - Crayak er sulten, og venter på at jeg skal lage middag. Jeg gidder ikke lage middag :p
19:30 - Masse snakk om Kinect
19:50 - Vi spøker om Kinect Baby Maker, og prater litt om sensur
19:58 - HALO 4, bitches!
20:15 - Jeg caver og lager mat
20:30 - Jeg ser tv, Crayak sitter fortsatt benket foran laptopen med headsett. Tror han blogger litt også?
21:30 - Er det ikke ca nå EA starter? Hm, i så fall ser han på den.
21:45 - Jeg gir opp å prøve å være sosial, og går og legger meg isteden
01:47 - Jeg våkner, tar en tur ut i stua, og sannelig - der sitter Crayak og venter på Sony sin pressekonferanse.
01:49 - Crayak melder lykkelig at det er 11 minutter igjen til det begynner. Jeg går og legger meg igjen.
03:13 - Snur meg, registrerer såvidt at Crayaks del av senga er tom.
05:04 - Crayak kommer og legger seg, vekker meg og sier "Skal ikke du opp nå?"
06:30 - Vekkerklokka ringer, både Crayak og jeg skal opp. Jeg står opp.
07:48 - Jeg går ut døra, Crayak sover fortsatt.
09:06 - Crayak sender sms om at han stod opp "litt sent", og tar bilen til jobb.

Man kan jo argumentere med at jeg etter syv år burde visst bedre, og vært forberedt. Det var jeg altså da ikke, og for de av dere som ikke kjenner Crayak personlig kan jeg meddele at han blir spesielt cranky av lite søvn. Heldigvis varer E3 bare et par dager. Så er det pinse...
  • 0
Haha, artig blogg! Syns tho' synd på min framtidige samboer da... Tar gjerne å døgner for å få med meg E3!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Høres ut som fremtiden til min kjære (vi flytter sammen til høsten)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Denne bloggen gjorde meg glad!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hahaha, tipper min fremtidige bedre halvdel vil få det på akkurat samme måten.
Dog litt oftere enn ved spillmesser, jeg har en tendens til å være oppe hele natten å male bilder.
  • 0
Haha! Dagens muntre. Bra innsats, Richard - og jeg liker engasjementet ; ) Selv holdt jeg meg oppe til 02.00 for å følge Sonys konferanse, men sovnet idet det begynte. Svakt.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Det skal være utfordrende å bo sammen med en hardcore gamer. Vi er ikke simple mennesker og når det er E3 gjelder ingen regler om leggetid eller søvn. Dog får det konsekvenser for jobb og samliv - men det får være.

Ellers er jeg en såpass fantastisk fyr, at opp i opp går det greit. Eller hva, pus? ;)
Richard Imenes
  • 0
doubt it.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer HaXorZ:
Haha, artig blogg! Syns tho' synd på min framtidige samboer da... Tar gjerne å døgner for å få med meg E3!
+1
The D' is silent.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!