LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      I dag er det mange måter å se en film på. For ikke så altfor mange årene tilbake var det ikke det og man bengrenset filmopplevelsen til Kino, TV og VHS eller video. I dag finnes det uante muligheter med tanke på å kunne se en film om du er alene eller sammen med noen. Med dagens kjappe internettlinjer kommer du langt og kan se film hvor det måtte passe deg via trådløst nett hjemme eller andre steder på kloden vår.

      Jeg selv er kanskje litt gammeldags ennå og ser helst film på kino eller i sofaen via TV-en eller Blu-ray spilleren min. Jeg er ikke så altfor stor fan av å se film på nettet ennå.

      Hvordan er det med deg? Hvor ser du film? På din iPad, mobilen, PC-en eller havner du i samme bås som meg som helt går på kino eller finner deg godt til rette i sofaen?

      En av de filmene jeg gleder meg til er X-Men First Class som har premiere på norske kinoer 1. juni og HER KAN DU SE EN TRAILER FRA FILMEN!
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Jeg elsker og se på filmer! På både Blu-Ray og DVD! Ser også TV-serier. Jeg pleier å gå på kino og legge meg på sofaen for å chille i mens jeg ser på film! Så jeg er nok litt lik du når det gjelder filmer Bernt!

      Gleder meg også til X-men og HP7. Hangover 2 skal jeg se i dag med en venn.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      • Los
      • Los
      Kino, DVD og Blu-Ray! Deilig å sette seg i sofaen, skru på hjemmekinoen og se en kul film! Om det er noe jeg skal se "på pcen" så kopler jeg den til tven.

      Det holder ikke med 15,6" skjerm når tven står der med sine 42".
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Som Los går det i Kindo, DVD og Blu Ray. Skulle ønske vi hadde Netflix som alternativ i Norge, det finnes lignende ting men ikke med like mange muligheter.
      "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
      • 0
      Pleier å se på DVD filmer via 360en min. Har både den og laptoppen min koblet til TVen med en HDMI-kabel, så kan enkelt og greit se alt jeg vil på TVen.
      Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
      • 0
      Akkurat nå ser jeg mest filmer på PCen. Men elelrs ser ejg filmene kun på PS3 etetrsom jeg synes filmsystemet i PS3en er mye bedre og lettere enn på Xbxoen.
      • 0
      DVD på dataen
      • 0
      pleier å se via PS3. Går på kino noen ganger i året og. Bernt nå må dere gi svar på hvem som vant x-men biletter
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Kino,dvd og blue-ray.
      Det er jo en god grunn hvorfor jeg har PS3
      --- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
      • 0
      Jeg ser på film på min datamaskin .....
      mah boi
      • 0
      Kino en sjelden gang i blandt....

      Resten ser jeg via Ps3en ^^
      *MacGyver Theme*
      • 0
      Lovefilm (det er ikke erotiske filmer, altså...).
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      dvd, blue-ray og kino
      Oh yeah? Says you and what army?
      • 0
      Bent_a: Busted!

      Har seriøst ikke sett en film på lenge, neste blir vel "hang over 2". Ser lovende ut, selv om VG slakta den. . .
      "I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
      • 0
      Kinolyd er så torturerende høyt, at jeg sjelden går mer enn en gang i året.
      Pc'er og bærbare ting, har så liten skjerm at det ødelegger opplevelsen.
      Så en svær tv og DVD er tingen for meg.
      • 0
      Er egentlig omtrent like mye på kino som jeg ser DVDer. Ser skremmende lite film.
      Kanskje 40/60 kino/DVD?
      If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
      • 0
      Har vel knapt sett film lasta ned fra nettet. For meg er det stort sett kino og DVD/Blu-Ray det går i. Siden jeg nesten bor vegg-i-vegg med en ny flott kino med 3D blir det endel turer på kino. Med det blir veldig lite filmer på DVD/Blu-Ray.
      Når jeg først skal bruke penger på slikt blir det mest at jeg kjøper TV-serier.
      Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
      • 0
      Ser filmer for det meste hjemme, på DVD eller Bluray.
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Ser nesten aldri film lenger, men når jeg gjør det går det som oftest på Playstation 3 eller Xbox 360.
      http://markusgamesdesign.weebly.com/
      • 0
      Jeg foretrekker å se det på den bærbare PCen min. Pleier å se en del film på vei til og fra skolen og i friminuttene
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Ser for det meste filmer på PC'n, men vis det er en film jeg virkelig ser frem til og har gjort lenge går jeg på kino ^^
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      DVD på både PC og Xbox, men aller mest på kino
      • 0
      bruker mest xbox og pc for film
      • 0
      69 big boss 69: Drit i VG! elv mener jeg at den var bra!
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      69 Big Boss 69, VG er et elendig blad/nettavis. Å bruke VG som en kilde eller referanse til noe som helst blir bare latterlig. Hangover 2 er bedre enn originalen.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!