LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Ja, som de aller fleste har fått med seg så har godeste Harold Camping fra USA spådd dommedag til å være i dag, 18:00 i ALLE tidssoner. Det finnes ikke måte på hvordan dette skulle skje. 24 timers langt jordskjelv, de døde skulle stå opp igjen som zombier, og de ikke troende skal da få leve i dette helvete på jorden frem til 21. oktober.

      Men godeste H. Camping har jo tross alt tatt feil to ganger før, og alle gode ting er tre. Så her sitter jeg, 18:14 og ler litt for meg selv. Beklager Camping, men dette som du var 100 % sikker på, viste seg å være feil. Skal jammen si du er flink til å trolle! Tar ikke lange tiden før vi finner deg som en egen meme, kan jeg tenke meg.

      Ingen spesielt seriøs blogg dette. Bare føler jeg må nyte at jeg ikke bor på en ødelagt jordklode stappfull med zombier. Beklager hvis noen skulle irritere seg over denne bloggen.. That's pretty much it.

      U mad, Harold Camping? (Hjemmesnekra bilde!)

      - ThMosekillah
      Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
      • 0
      FIRST.....U MAD? *trollface*
      • 0
      ehhh 18:00 i alle tidsoner??? wut
      • 0
      Jepp. Så det kommer jordskjelv i USA da kl. er 6 PM der, og i Norge da det er 18:00. For å ta et eksempel :p
      Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
      • 0
      Har Post-Rapture After Party jeg nå, full guffe på musikken og energidrikker! YEAH!
      • 0
      trololololol, kongeblogg, snuskebassen<3
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Når klokka er 6 PM i USA er ikke klokka 18:00 i Norge
      • 0
      Dø, din blasfemiker!
      AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
      • 0
      Nei, sier du det? Hmm.. da lærte jeg noe nytt i dag og. Neida. Hvis du leser det jeg skrev én gang til, så skjønner du kanskje. Hvis jeg skrev det for kronglete kan jeg komme med en dypere forklaring.
      Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
      • 0
      Venter med EPIC FAIL til klokka slår 00:00.
      • 0
      Han er faktisk mad! (mad kan oversettes til gal)
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Rockfusseleven: KØDDER DU!?
      Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
      • 0
      Ja.

      Lagt til 2011-05-21 22:17:
      Sjekk parantesen til høyre
      "I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
      • 0
      Ja nå er det like før
      • 0
      Skjer med at alle tror det er 18:00 i alle tidssoner? Han sa da veldig klart at det var 18:00 standard time, altså Eastern Standard Time. 18:00 EST tilsvarer midnatt norsk tid.
      www.steinskog.me
      • 0
      Schass: Om det skulle vært 18:00 i et land hadde det vel vært mest sannsynlig at alt skjedde i Jerusalems tidssone? Som er én time foran vår. Og kanskje fordi han har sagt at jordskjelvet ville først inntreffe New Zealand, noe som ville skje 18:00 i lokal tid.
      Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
      • 0
      En sprø mann er det og kan ikke fatte å begripe at folk tror på han... Nei, jorden går ikke underp å grunn av jordskjelv, men heller andre faktorer som vil spille inn da ja ...
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Siterer Bernt Erik:
      En sprø mann er det og kan ikke fatte å begripe at folk tror på han... Nei, jorden går ikke underp å grunn av jordskjelv, men heller andre faktorer som vil spille inn da ja ...


      Sant det Bernt Erik, mest sannsynlig så er det vi selv som klarer å utrydde oss selv, ikke en himmelsk skaper. Men er det virkelig så dårlig? Vi som har klart å ødelegge så mye av denne Jorden, og som vi fortsetter med til denne dag. Vi oppfører oss ikke som vanlige pattedyr, men mer som maur som lever i enorme grupper på mange millioner, i stedet for små, nært knyttede grupper. Nei, denne Jorden hadde nok klart seg bedre uten oss, men som vitenskapen går fram, så finner vi kanskje ikke et nytt verktøy for vår egen utryddelse, men noe som faktisk kan hjelpe oss og resten av befolkningen på planeten Tellus?
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!