Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

17. mai er ikke det samme uten is og Malin har her fått seg en kroneis som hun fort gumler ned. Malin elsker is og på 17. mai spiste hun minst fem iser i løpet av dagen. De andre barna spiste også mange is og til sammen ble det minst to sifret antall is som ble fordøyd den dagen for alle i hele familien.

Spiste dere is på 17. mai og hvor mange is har dere spist på det meste for en dag?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bloggtørke?
Just kill him with your awesome
  • 0
Spiste kun en is på 17 mai, er ganske lei av is.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spiste bare 1 is på 17. mai jeg og.

DoGRoG... I am dissapoint...
  • 0
Jepp, ble ikke rare teksten denne gangen nei Soraki
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble en is her. Vi hadde ikke mer igjen.. :/
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ble ikke noe is i det hele tatt på meg. Jeg kjøpte ingenting av det jeg vanligvis kjøper av søtsaker på 17. mai. Jeg skulle gjerne ha fått i meg litt sukkerspinn, men det ble det ikke noe av.
  • 0
Blasfemi!
  • 0
For å være ærlig så spiste jeg ikke noe is. Det er ikke likt meg! Hehehe
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spiste faktisk ingen is selv. Vurderte, men gjordet det ikke.
  • 0
Spiste 2 iser!
WOW jeg har spist flere en mange andre på GR
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg spiste mer is, da klassen min var på besøk hos Diplom is
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Spiste 7!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!