Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter en tv-søndag på sofaen, følte jeg for å dra en tur på kino. Jeg bor i Askim, og her er utvalget relativt dårlig. Det gjorde meg ingenting, for jeg hadde lyst til å se Fast Five.

Alene satte jeg meg til rette i kinosetet med halve ansiktet begravd i popcorn. Det første som slo meg, var at alle de andre i salen, totalt 25 stykker, snakket gjennom de første ti minuttene av filmen. Det som fanget oppmerksomheten min var deres forventninger. De trodde at Fast Five skulle bli bra siden de hadde samlet så mange gode skuespillere. Dette fikk meg til å snu på hodet. De trodde nå at jeg var irritert på dem fordi de snakket, men lite ante de. En sa til og med at Vin Diesel er en så god skuespiller, at han bærer filmen alene.

Det er ikke en god ting å føle seg bedre enn andre, men her klarte jeg ikke å styre meg. Vin Diesel har en brummende stemme og et skremmende ytre, men han er ikke flink i faget sitt.

Mange trekker frem hans rolletolkning i Boiler Room når hans dyktighet skal understrekes. Det må være en spøk et eller annet sted som jeg ikke har forstått. Den filmen er ok, men all honnør skal tilskrives Giovanni Ribisi.

Fast Five er god fordi den holder et høyt tempo uten å slite oss ut, har heftig action, feite biler de fleste bare drømmer om, og selvfølgelig et innslag av urimelig heite damer.

Den sjette filmen er allerede på tegnebrettet, og jeg gleder meg. Håper at Diesel blir med videre, men det er ikke på bakgrunn av hans fantastiske evne til å skildre kjærlighet, sorg, svik eller lykke.
<bild>
Ti øre for dine tanker: Er det ikke herlig? Her ser vi Vin Diesel som akkurat har mistet sin kjære. Det utspiller han med akkurat det samme ansiktsuttrykket som han bruker i resten av filmen.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Men... vant han ikke Oscar for rollen i xXx?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Morsom blogg
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Nei, bare nominert Tror nok at han har en del Teen Choice Awards på hylla hjemme i treningsstudioet, men dessverre ingen Oscar. Kanskje han vinner for Fast Five....
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg var på filmen igår. Det var mye heftig action i den filmen, det er jeg enig med deg i! Jeg har egentlig ingen mening om Vin Diesels skuespillerevner.
  • 0
Siterer Tor Erik:
Jeg bor i Askim,


Wait, what? Jeg synes du har sett litt kjent ut, men har ikke klart å plassere deg. Bodd i Askim lenge?

Har for øvrig aldri likt Vin noe særlig.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ole-Chr: ca tre år.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Skaff dere et rom!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har nå egentlig ikke tenkt så mye skuespillerprestasjonene til denne fyrn akkurat... Han er jo kuuuuul, og det holder leeeenge..hehe..

Forøvrig trodde jeg denne bloggen skulle handle om vin..sånn som rødvin...litt kjipt, det da, men Vin Diesel er absolutt en brukbar erstatning..thihi.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Er det han fyren med det ene ansiktsutrykket??
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Må si meg ganske enig i denne bloggen. Vin Diesel er ingen stor skuespiller (min mening, ikke skyt meg for det please!). For meg er fyren "kul" fordi han velger kule roller. Er Arnold Scwharz..Schars.. Sjvarts.. Eks-guvernøren i California en stor skuespiller? Ikke egentlig, men måten han fremstiller rollene på har en utrolig underholdningsverdi. Man kan gjerne sammenligne dem med Orlando Bloom, som jeg mener bare spiller seg selv i forskjellig kostyme ut fra hvilken film det er han spiller i..
  • 0
Uenig.

Vin Diesel + The Rock = Epic win!
Love will tear us apart.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Greia er at han ikke trenger å være flink - for de rollene han spiller er sjeldent særlig dype; ei heller psykologiske vrak med stort følelsespekter. Rollen som sympatisk bad-ass i underholdende actionfilmer gjør han derimot veldig, veldig godt.
Riddle me this
  • 0
Vin Diesel har da mange ansiktsuttrykk, bare se: Vin Diesel

Neida, synes ikke han er spesiell dyp skuespiller, men han gjør jobben sin godt i den forstand som at Arnold Schwarzenegger var god i filmene han spilte. Cheesy.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!