Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er møkka lei av hackere, av at PSN er nede, av at man får beskjeder om man skal være tålmodig, og ikke minst at man ikke kan sitte sammen i stua og kose seg med et skikkelig kvalitetsspill i co-op og splitscreen..

Men nå er mine bønner blitt hørt. Endelig er det en spillutvikler som tar tak i dette og lager et spill som har høyere aldersgrense en +3 år, OG har laget muligheten for splitscreen-spilling.

Hva jeg prater om? Hunted: The demon's forge selvsagt. En dungeoncrawler med høyt adrealinkick og samarbeidsmodus, både online og ikke minst i sofaen. Endelig kan jeg få min kjære bedre halvdel med på morroa uten at det er for sukkersøtt. Han liker nemlig ikke spill som er for søte og han foretrekker skikkelig grafikk når han vil en sjelden gang spille..men vanligvis har jeg spill med co-op over nett, og da blir han bare sittende å se på.

Men denne gangen blir det anderledes. Jeg gleder meg virkelig til det kommer ut. Har sett en del videoer og bilder fra spillet, og jeg synes det ser meget lovende ut.

Krysser fingrene for at det er et skikkelig bra spill som scorer høyt på anmeldelsene slik at andre spillutviklere ser viktigheten av å bevare splitscreen-muligheten i fremtiden.

Jeg håper det håver inn millioner, om ikke milliarder, bare så vi skal få flere typer spill med samarbeidsmuligheter utenfor online. Jeg savner virkelig splitscreenmulighetene i spill. Spesielt i disse dager da PSN har vært nede i uker. Jeg føler at den gode gamle morroa med å ha det gøy sammen er blitt mer og mer borte.

I disse dager må man treffes over nett, og spille over nett om man skal gjøre noe sammen. Det er så mye mer gøy å se ansiktsutrykkene til vennene dine når du gruser dem.
Spillkveld er nesten blitt litt avlegs i mine kretser. Skal man ha en spillkveld sitter man i hvert sitt hus og spiller i stua, mens man har headsett av ymse kvaliteter på hodet.

Så 3 juni skal Hunted: The demon's forge kjøpes, og jeg skal smile et lykkens smil når jeg kan ta frem begge kontrollene, i STUA, SAMMEN med min kjære bedre halvdel, og DELE spillglede, triumfer og strategier, SLIK spill SKAL være.

For hva er egentlig vitsen med å spille når man ikke kan dele den gleden med de som står deg nærmest?

Uenig i mine synspunkter? Gleder du deg til Hunted: The demon's forge du også? La meg høre hva du har å si om dette.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Syns at Hunted: The Demon's Forge ser så utrolig bra ut, og det er nok fordi jeg liker den typen spill. Men i år så har det allerede kommet så mange supre spill, men har bare hatt økonomien til å kjøpe et par av dem så jeg er usikker på om jeg kjøper Hunted: TDF på dagen. Men du er ikke den eneste som digger spillet.;)
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Har holdt litt igjen på spillkjøpene mine med tanke på dette spillet. Dette bare MÅ jeg ha,rett og slett pga splitscreen-muligheten.

Det skader ikke at det er favorittsjangeren min heller,og jeg tror humoren i spillet gjør dette til kosespill nr 1.

Skal holde deg oppdatert om det er et must have
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Ahh, nice!;)
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Enig med deg! Spillet ser meget spennende ut. Bare så synd at det er kun et fåtall av spillutviklere som fortsatt tenker splitscreen, men får håpe at dette spillet baner vei for mer av slikt

Nok en god blogg Lykkedragen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg er helt enig med deg, Lykkedragen, når det gjelder mangel på samarbeidspill som kan spilles på delt skjerm. Å spille over nettet er fantastisk, men det er ingenting som slår å ha en kjæreste eller venn side om side, det blir rett og slett noe magisk over det

Jeg ser utrolig frem til Hunted: The Demon's Forge. Man ser tydelige inspirasjoner fra både Gears of War og Resident Evil når det gjelder spillmekanikker, men spillet har en helt annen presentasjon og setting. Dessuten er jo dette som du sier en dungeon-crawler, så det er gåter som skal løses, skjulte skatter som skal finnes og store bosser som skal nedkjempes. Dessuten ser Crusiblemodusen lovende ut, hvor man kan sette sammen sin egen dungeon-crawler Historien ser ikke akkurat ut som er spillets sterkeste side, men dette kan lett oversees så lenge det er andre deler av spillet som er godt utført!

Håper virkelig Hunted: The Demon's Forge leverer et bunnsolidt actioneventyr, for ut ifra diverse trailere ser det unektelig lovende ut. Et garantert kjøp fra min side og jeg gleder meg til å spille dette lokalt sammen med en venn!
  • 0
Digg at Dirt 3 får split screen da! Men det er fortsatt magne nye spill som bør ha split screen.
  • 0
Vurderer selv å kjøpe Hunted: Demon's Forge, men venter til anmeldelsene kommer.

Engi at flere utviklere burde implementere split-screen i spillene sine. Det er utrolig morsomt å spille med en venn på split-screen.
  • 0
  • 192
  • 192
Enig i synspunktene dine, bortsett fra at jeg trolig heller går for LotR: War in the North

Og ganske dårlig skrevet blogg!
Get ready for a better you
  • 0
192: Synes bloggen var bra jeg.
  • 0
  • 192
  • 192
fantomena: Nei! Den var helt elendig, men hva mer kan jeg forvente av hun derre draga? Hun og heksa skal bare lage kvalm. Slik har det alltid vært, og slik vil det alltid være! (bare tuller litt med kvinnfolka, intern greie. Og nei, de kan ikke se denne parentesen. Stjal en formel fra Heksa som gjør alt dette usynlig for dem)
Get ready for a better you
  • 0
192, nå er du som lager kvalme her.

Men bra blogg lykkedragen =) Er helt enig i det ang split screen. Beste split screen jeg har nå er vel left 4 dead 2 .. Å det er ALT for få spill som kommer i split screen.
The D' is silent.
  • 0
192: Hahahaha! Ser du er i livet enda Flotte greier,jeg og Heksa skal ha grillfest og du står på meny..eh..mener selvsagt at du er invitert på menyinspisering..jepp..

Ta med flammekaster..min ble ødelagt i fjor..hærsens advokater som skal beslaglegge bevis..

Vi har badestamp med ny urteblanding som gjør deg meget velsma..kremt..avslappet og greier
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!