Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På Xbox Live markedet finnes det nå en Red Faction: Armageddon-demo klar til nedlasting. Verdt å sjekke ut for alle som liker overdreven action, ødeleggbare omgivelser og blass grafikk, eller rett og slett bare kjeder seg litt.

Etter en gjennomspilling av demoen sitter jeg igjen med et ønske om mer. Et godt tegn altså - for å poengtere det opplagte. Til tross for at spillet virker litt B-film-preget, er det likevel underholdende. Noe som karakteriserer flere av Volitions spill ganske godt. Spill som for eksempel Saints Row mangler AAA-kvaliteten, men leverer godt på pur underholdningsverdi. De er simpelthen morsomme å spille, og det er vel tross alt det viktigste.

Noe som ikke imponerte meg i demoen var grafikken. Den er utdatert og blass, selv om flere av våpeneffektene og de ødeleggbare omgivelsene fungerer bra. Designet på fiendene er uengasjerende. De har rett og slett ikke noe som helst særpreg. Et stort gjesp.

På den mer positive siden hadde jeg det morsomt gjennom hele gjennomspillingen. De ulike våpnene er artige og leke seg med, spesielt når man samtidig raserer omgivelsene. Ofte går det så hardt ut over stiger, trapper, gulv, tak og alt annet som måtte befinne seg foran deg, at man må ty til en egenskap for å gjenopprette omgivelsene. Dette gjør man ved å holde inne den venstre skulderknappen. Omgivelsene bygges tilbake til det oprinnelige, noe som ofte er nødvendig for å komme seg videre. Man trenger altså ikke være redd for å spille som en villmann, noe som passet meg godt.

Flere enn meg som har kost seg med demoen? Og i så fall - har Red Faction: Armageddon potensial til å by på over 10 spinnville timer med underholdning, eller blir bruken av overdrevene våpnene og ødeleggbare omgivelsene kjedelig i løpet av kort tid? Diskuter!

Ps. Playstation 3-eiere må smøre seg med tålmodighet på grunn av den pågående PSN-krisen.

<bild>
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hadde det nokså gøy selv da jeg spilte gjennom demoen, det å rive en vegg ned i hodet på en fiende eller sende den flyvende av gårde med Magnet-gun var bare så utrolig gøy. Desverre så tror jeg ikke at dette blir helt det store for min del, så jeg får heller se om jeg kan får det til under 200 kroner på Biit.no til sommeren. Neste år.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Søren ta PSN-krisen!
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg har gledet meg til den
(PSN)
Kommer den til Steam?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Gleder meg til PSN er oppe igjen, så jeg får prøvd denne. Den Magnet-gunnen virker jo überfet!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gleder meg til spilet kommer!
  • 0
  • 192
  • 192
PSN altså...
Get ready for a better you
  • 0
Likte godt demoen jeg også, men vet ikke om jeg skal velge dette eller L.A Noire..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Nice! Gleder meg!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nedlast NÅ så vi får "unicornen"! (har glemt hva det er på norsk... ehehehe)
  • 0
PSN...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!