Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da har jeg endelig fått laget meg bruker her. Jeg har lest Gamereactor i flere år nå, men har aldri kommet meg så langt som å lage bruker. Jeg har valgt Gamereactor fremfor andre sider som spill og gamer fordi Gamereactor har et bedre community, flere daglige artikler og blogger for bare å nevne noen av grunnene. Gamereactor har dessuten folk i redaksjonen som gjør en suveren jobb. For ikke å nevne leserne. Jeg har i den perioden jeg har lest Gamereactor fått et inntrykk av at Gamereactors lesere stort sett er hyggelige mennesker.

Så jeg håper på å tilbringe minst like mye tid her som jeg gjorde før, bare nå som medlem.
  • 0
Velkommen

Siterer Fugleskremselet:
...at Gamereactors lesere stort sett er hyggelige mennesker.


"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Velkommen skal du være. Jeg håper du vil fortsette å trives her.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Velkommen
Dette er tros alt norden største spille medie...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Velkommen hit!
Sikker på at du får det hyggelig her!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Velkommen!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Velkommen til GR håper at du trives her
What is dead may never die
  • 0
Velkommen til GR! Håper virkelig du får det koselig her. Du har rett, mange hyggelige mennesker her ^^ Bare vær på utkikk etter n00b feil du helst ikke burde gjøre, så skal du se at du blir tatt imot med mye respekt

Veldig kult bilde forresten! ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
  • 192
  • 192
Velkommen!

Hvis det er noe du lurer på om et eller annet vil jeg anbefale deg å spørre en som heter Zyrocz. Han er guruen på siden her, med alle de gode svarene og kommentarene! (må han alltid leve)

Men jo; velkommen!
Get ready for a better you
  • 0
Velkommen hit! Takk for ros også. Jeg rødmer. Vi rødmer.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Velkommen!

Siterer 192:
Hvis det er noe du lurer på om et eller annet vil jeg anbefale deg å spørre en som heter Zyrocz. Han er guruen på siden her, med alle de gode svarene og kommentarene! (må han alltid leve)


Nutrider.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Welcome to GR!
  • 0
Velkommen til Gamereactor Communitiet!

Må virkelig si at jeg liker bildet ditt også, passer bra til navnet, samtidig som det var nokså bra også!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Velkommen osv enjoy
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Velkommen!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Fugleskremslet:
For ikke å nevne leserne. Jeg har i den perioden jeg har lest Gamereactor fått et inntrykk av at Gamereactors lesere stort sett er hyggelige mennesker.


LOL
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Velkommen
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Velkommen til GR Snorre! på tide!
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0
Vel, noen av oss er hyggelige, noen av oss er det ikke. Men flesteparten har vel sine gode sider, i guess.

Uansett ønsker jeg deg velkommen hit, får håpe du får det fint her
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Welcome!
  • 0
Velkommen
  • 0
Velkommen skal du være. Håper du får en kjempefin tid sammen med oss i Gamereactor og er det noe du lurer på så er det bare å huke tak i oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hei og velkommen
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!