Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ikke bare spill som kommer, og går i dette året. Mange gode filmer kommer også dette året, og de jeg gleder meg til er:

Hangover 2: Gjengen er tilbake og denne gangen i bangkok!

Pirates Of The Carribbean: On Strangers Tide: Captain Jack Sparrow er tilbake i nok et eventyr!

Transformers 3: Dark Of The Moon: Shia LaBeouf er selfølgelig med i denne spennende filmen der sterkere fiender venter ham.....

Harry Potter og døtstalismanene del 2: Den aller siste filmen i serien, som jeg gleder meg mest til i år. Harry Potter kommer stadig nærmere voldemort, og harry oppdager mer og mer om seg selv, og voldermort.

Her er traileren til Harry Potter: Del 2
http://www.filmweb.no/filmnytt/article414687.ece

Transformers 3:
http://www.filmweb.no/trailere/?articleId=398934

Hva slags filmer skal dere se/ gleder dere til? Hva synes dere om trailerne?

Btw. Det var meningen at bloggen skulle være kort.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Ok.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Gleder meg selv sykt til Del 2 av Dødstalismanene. Håper bare de fokuserer mer på historien enn spesialeffektene som de har gjort i de forrige filmene.
  • 0
Harry Pottet er for småunger. Gikk lei av filmserien og bøkene når jeg oppdaget at det eksisterte bøker og filmer med kvalitet.

Angående Hangover 2, http://www.hollywoodreporter.com/thr-esq/mike-tyson-tattoo-artist
-sues-183716
, .

Gleder meg sjelden til en film. Føles ganske dumt å glede seg til noe som varer i 1,5-2 timer.
  • 0
Jeg gleder meg til å se hvor ødelagt HP: 7 del 2 blir. Regner med at den er like dårlig som del 1, men det er lov å håpe på at den blir litt bedre. Alt av historie var ødelagt i del 1, utrolig store feil, og altfor stort fokus på effekter.

Ser mest fram til Hangover 2 og PotC 4.
  • 0
Gleder meg til Fast Five, PotC 4, Hangover 2 og Biler 2...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
OK.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Rart at kommentarene "Ok" ikke regnes som spam, er jo egentlig ikke noe mening med og si det.

Men enig med Zyrocz, lite poeng i og glede seg til filmer.
  • 0
Zyrocz: Hvor lenge må noe vare for at det skal være verdt å glede seg til?

Si heller "det blir for dumt å glede seg til noe som er FUCKINGS TRANSFORMERS 3".
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg har tenkt til å se den nyeste pirates of the carribean i 3D
mah boi
  • 0
fantomena: Samme her håper det jeg også

Creteck: Biler 2...neida ser bra ut den

Skreifiskaren:


Når det gjeller HP Del 2 så vil det bli den korteste filme bare så dere vet det. Så et intervjue noen hadde med regisørren(David), og han sa at det vil bli den korteste. Det er en dårlig nyhet synes jeg.....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Skreifiskaren, glemte å ta med at det var idiotisk å glede seg til T3, i kommentaren min. Jeg mener ikke at noe må være på flere titalls timer for at man skal glede seg til det. Filmer varer i 2 timer, man rekker ikke å bry seg om karakterene før filmen er over, i de fleste filmer. Dette gjør at jeg føler at filmer er mindre verdt å vente på enn tv serier for eksempel.
  • 0
Harry potter filmene har sugd siden jeg ble ferdig med bøkene.

Hangover 2 blir WIN

Transformers: Dark of the moon blir win

PotC 4 tipper jeg blir flopp som de 2 siste PotC filmene
  • 0
Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides er nok den filmen jeg gleder meg mest til for øyeblikket. Den første filmen var en fantastisk actioneventyr-film, mens oppfølgerne kanskje ikke klarte å opprettholde den samme kvaliteten som den første. Så jeg håper virkelig at On Stranger Tides vil være mer lik den første filmen og at de klarer å bringe tilbake magien med et glimt i øyet

Fast Five og Transformers 3 er nok perfekte sommerfilmer. Deilig å la hjernen sitte i baksetet å bare kose seg med lett sommerunderholdning
  • 0
Hahaha enig der Aiden
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Mange herlige filmer her ja som jeg selv gleder meg til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Transformers og pirates of the carbin er nok de jeg kommer til og se! jeg kommer ikke til og se den nye Harry Potter filmen da.
Love is like a flower; even the most beautiful kind dies. - Till Lindermann
  • 0
Den nye X-Men filmen ser unektelig bra ut! ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Vet!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer shotgunrain12:
Transformers og pirates of the carbin er nok de jeg kommer til og se! jeg kommer ikke til og se den nye Harry Potter filmen da.
vil se de å.
du burde se Harry Potter
Solberg!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!