Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

...eller! Skal ærlig innrømme at jeg synes ekstremvær er veldig spennende og kunne mer enn gjerne ha tenkt meg å vært med meteorologene og tornadojegerne på opppdrag i disse tider i USA. For makan til uvær skal man lete lenge etter. Tenk deg en vind som farer over 400 kilometer i timen forbi deg. Etter å ha sett et klipp på Youtube etter en tornado som sveipet over Tuscaloosa i Alabama onsdag (som ødela en del av byen), så vet man at vi mennesker har lite å stille opp mot disse naturkreftene. Fikk frysninger av å se innslaget og se hva som skjuler seg bak en slik monstertornado. Helt utrolig for å si det rett ut.

Se klippet HER hvor du kan se det danner seg "horn" rundt tornadoen på grunn av dens styrke!

Nei, vi skal være glade for at vi bor der vi bor, selv om vi faktisk her til lands også kan oppleve tornadoer, så blir disse som blåbær å regne. Men, disse blåbærene har faktisk ført til ødeleggelser av hus, biler skog, men ikke tatt menneskeliv da.

Synes du slike ekstreme sitiasjoner er spennende eller er du av den trygge typen som helst vil være langt unna når slike fenomener inntreffer?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Husker SimCity4, meg og @DC_Smoking hadde ingen anelse om hvordan vi skulle klare å få penger til byen, så vi vraket den med mest mulige disasters!
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Har du sett Twister? Flott film med tornadoer.
  • 0
Synes det er spennende å se ja, men det kan skje noe galt....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
spennende kan man si ja
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!