Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tiden har gått veldig fort, og nye spill kommer og går. I løpet av 2011 har jeg hatt det gøy med alle spill jeg har kjøpt så langt. Det beste spillet jeg har spillt så lang i år er:

Portal 2 er årets beste spill for meg så langt. Hjernetrim på sitt beste! Lekker grafikk, god humor, noe nytt, samarbeidsamodus....det er nemlig dette, som utgjør Portal 2! Årets beste spill for meg! Anbefales!

Anmeldelsen min står her:
http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4055/

Les gjerne også Soraki sinn:
http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4045/

Eller ad0132`s anmeldelse av den:
http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/4061/

Hva er deres beste spill i år så langt, og hvorfor?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
fra mobilen Virker mer som foruminlegg enn en blogg.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Joda men folk ser det mye lettere sånn + at jeg liker å høre folk sines meninger
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
kan godt hende det er mitt beste også, men jeg har ikke prøvd det

Så langt er killzone 3 det beste for meg
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Killzone 3 var fantastisk bra, men Portal 2 slår fremdeles den også!

Så Killzone 3 var bedre enn Portal? heheh
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
L.A Noire eller Batman: Arkham City blir årets spill for meg, mest sannsynlig
Kanskje Uncharted: Drake's Deception...
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Mente hvilke spill som vare best SÅ langt, men gleder meg også til de du nevnte!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
"Hjernetrim på sitt beste!"

...
  • 0
Knallbra spill, men liker nok Crysis 2 litt bedre
  • 0
Crysis 2 er best så langt mener jeg
  • 0
KZ3 - 6/10
Crysis 2 - 9/10
Portal 2 - 9.5/10
Pokemon Black&White - 8.5/10
Mass Effect 2 (PS3) - 1/10


Spoiler:Jeg har ikke spilt ME2. Prøver bare å få fanboysa til å rage
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Pokemon white er vel det spillet jeg har hygget meg mest med i år, men skal ikke se bort i fra at Ocarina of time til 3DS forandrer det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Eh, nå har ikke jeg kjøpt noen nye spill i år. Så det blir litt vanskelig å svare på. Men utifra de jeg har kjøpt i år, selv om de ble utgitt et annet år, må vel nesten bli Amnesia: The Dark Descent.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
littsnill: det var like før jeg skulle til å sende deg en rage-PM! Haha.

Har vel bare kjøpt ett spill som har kommet ut i år - Bulletstorm, helt ok - men har ellers spilt noen bra (eldre) spill. Men som dark samus nemesis også nevner, så har jeg ett spill jeg har kost meg mye med (som da er utgitt et annet år), nemlig Fallout: New Vegas. På andre plass kommer vel Dragon Age: Origins.

Mange bra spill å se fram til i år uansett.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Det beste spillet jeg har spilt hittil i år må vel være Crysis 2, men venter på at Portal 2 skal lande i postkassa. Forøvrig så har jeg spilt veldig mange andre spill som er ganske bra, som Dead Space 2, Killzone 3 og Little Big Planet 2, men Crysis 2 tar kaka.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Crysis 2 skuffet veldig etter forventningene mine.
men det var ikke et dårlig spill.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • 192
  • 192
Beste spillet i år er CoD: Modern Warfare. Utrolig mange taktiske valg, og våpenfølelsen er utrolig! Syns også communytiet er supert! Tror spillet kom i januar eller noe.
Get ready for a better you
  • 0
192:
Nei, det var CoD: Modern Warfare 2 som kom i år.

Der går det an å quickscope! Legg meg til, jeg heter xXAwzumQuickscoperPro95Xx på PSN!

Gleder meg til Black Cops kommer ut!!!!!!!!!!!!!!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Takk for kommentarer!

DSN: Ok det man MÅ ikke kjøpe spill tross alt
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
RockFuzzEleven: Men det stod jo at spillet kom i år når jeg kjøpte det for 50 kr. Hmmm, syns prisen faktisk var litt rar.

Det jeg liker best er å skyte folk med granater, men også å ta på mic og gå rundt og plage med-kamerater.

Hva er quickscoping mon tro? Aldri hørt om!

legger deg til nå! Er med i klanen "Tube", og heter XxX123XxX
Get ready for a better you
  • 0
Portal 2 var årets beste spill for meg også! Kjøpte det på release i london, og rundet single-playeren med en gang jeg kom hjem Fantastisk humor...

Har en mistanke om at Portal 2 blir erstattet av Skyrim, da
  • 0
Hittil har 2011 vært et veldig kjedelig spillår, og det eneste som har gitt meg virkelig gode spillopplevelser er Marvel Vs. Capcom 2, Pokémon White og innebygd software på 3DSen, for ikke å snakke om 3DSen i seg selv.

Lagt til 2011-04-28 23:15:
Neste gang hadde det vært artig om du skrev litt lengre.

192 og RockFuzz: Feil! Både en og to kom i år. Man forventer at 3'eren kommer innen juni, men det kan hende at vi må vente helt til august.

Det er så supert at man kan samarbeide, og drepe folk.
  • 0
LBP2 og Killzone 3 er det beste hittil i år
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
SKyrim. Det har ikke kommet enda. men skyrim
  • 0
Fram til nå er det nok Killzone 3 eller Mass Effect 2. Kjøpte det til ps3 for 99 kr.
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!