Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

http://www.youtube.com/watch?v=0HjILdK0hFg

http://sidetrackgames.com/

Da var datafesten på Vikingskipet i Hamar over. En fantastisk samling av begavete mennesker og gamere som foretrekker å bruke påsken på å oppholde seg i et mørkt rom.

Mange var der for å spille CoD og WoW, jeg var der for å delta på de kreative konkurransene (Og spille Portal 2 selvfølgelig!).

Lørdag natt til søndag var det premieutdeling, og jeg var blandt de heldige som stakk av med hele 2 priser! Jeg vant tredjeplass i Freestyle Video compoen for animasjonsvideoen min: "The Thief and his Shade" , og andre plass for spillprosjektet Åsgardsrei sammen med de flotte karene i Sidetrack Games. '

Etter mye uflaks og overarbeding, ble jeg og vennene mine ferdig med bidragene, og jeg fikk æren av å stå på scenen hele 2 ganger under avslutningssermonien!

TG er definitivt stedet for meg! Ser dere alle til neste år!

P.S: Prøv gjerne spillet vårt på nettsiden over, men ikke forvent et bugfritt spill med den perfekte slutten. Det kommer til Norwegian Game Awards senere i år! ; )
  • 0
Gratulerer. Skulle gjerne deltatt på TG selv.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer
Har aldri vært på TG...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Nice!
Hvordan lagde du filmen og det "spillet"?
  • 0
Fant aldri den øksa...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Filmen er 100% animert i 3Ds max og deretter redigert i After Effects.

I spillet står jeg for animasjon, delvis modellering og teksturering. Dette er resultatet av ganske nøyaktig 7 dagers arbeid. Fram til Norwegian Game Awards vil forhåpentligvis mye mer arbeid bli puttet inn i det.

@Creteck: Øksa og døra man skulle slå inn måtte kuttes bort før slutten. Fikk det ikke til å funke før deadlinen. Dere har spilt igjennom demoen når dere får lys inn i hytta. Fikk ikke programmert inn slutten. xD
  • 0
Gratulerer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer så mye og utrolig godt jobbet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Satt selv i juryen for fjorårets NGA og var med på å nominere spillet Garbage Boy - er ikke dette deg/dere? : )

Uansett, gratulerer!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Gratulerer! Vant dog ikke noe selv
  • 0
@ Daniel: Garbalicious : )

Takker for de gode tilbakemeldingene! : ]
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!