Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kaffe=Æsj!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Haha, er kaffe i samme gate som røyk og snus nå?

Ja, drikker kaffe relativt ofte, men nesten bare hvis jeg er trøtt. Sitter ikke på en lørdagskveld med snop og kaffe liksom.
You're sleeping over, right?
  • 0
@HopeN
Eplejuice er jo bare sukker og syre.

Drikker kaffe i hverdagen mest fordi jeg lett blir litt trøtt på skolen men passer på å ta pauser for å unngå eventuell avhengighet.
Nei men da så
  • 0
Kaffe? Nei takk! Te? Ja takk!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nei
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ja, drikker en del kaffe her i huset. Norge ligger forresten på toppen når det gjelder mest kaffedrikking per innbyger http://www.nationmaster.com/graph/foo_cof_con-food-coffee-cons
umption
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Kaffe er bra når du gamer ass!
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Nå ville jeg langt foretrukket kaffe framfor saft og brus hvis vi snakker om sunnhet da. Mye pga. antioksidantene, men også fordi kaffe i seg selv ikke inneholder sukker. Jeg er en synder, og drikker bare homsekaffe. Dvs. "kaffe" med mer melk og sukker enn kaffe.

Drikker aldri saft og brus, men te er godt. Melk er det beste da, naturligvis. Drikker 10-15 liter i uka.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
"I dag er det stadig flere og flere ungdommer som ikke drikker kaffe, snuser eller røyker"

Kaffe tror jeg på men som ikke snuser eller røyker??? Hvor bor du hen? I kloster ? hehe

Må ha kaffe og røyk om morgenen. dessverre.
Asus P8P67 EVO | Intel i5 2500k 3.3 GHZ | SAPPHIRE 6970 2GB | CORSAIR VENGEANCE 16GB | 128GB SSD OS | Cooler Master HAF X Case |
  • 0
Kaffe er deilig med sjokolade. Tenker ikke på brus eller kakao når jeg skal spise det, tar heller en kopp kaffe. Liker både pulver- og traktekaffe.

Det er forskning som tyder på at moderate inntak av kaffe forebygger ulike mentale sykdommer, bl.a. Alzheimers.
  • 0
Kaffe må man ha ingen dag er det samme uten
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0
Drikker kaffe en sjelden gang iblant Men prøver og la være, siden det er gassfremkallende
  • 0
3-4 kopper om dagen. Kjører George Clooney-trikset.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!