Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei! Det er en liten stund siden jeg blogget nå. Jaja.

Okay! først vil jeg bare si:
www.justin.tv, jeg har vært bruker der for rundt 3 år nå, det har for det meste vært gode tider, Gaming kategorien har jeg vært på mest, fått nye gode venner og har spillt både PC og Xbox 360 spill med dem, fått mye informasjon om PC osv.
Entertainment kategorien har jeg også vært mye på, det er alltid The Big Bang Theory stream, The Simpson stream og andre TV/film streams...
Jeg sier dette siden jeg gidder ikke mer, jeg får alldri noen se'ere når jeg broadcaster, selvom jeg gir folket hva de vil, så kommer de ikke engang innom for et lite kikk for å se hva som skjer, nei, jeg beveger videre.
www.ngame.tv er en ny nettside for broadcastere som meg, men siden er ikke helt ferdig enda, kan jeg ikke broadcaste der enda.
Jeg kommer såklart å være innom JTV til tider siden det er en person der som spiller igjennom alle X360 spill som er utgitt i USA.

Over til mer positive nyheter.
Dynasty Warriors 7 kommer ut 8. April.
Jeg er en stor fan av Dynasty Warriors og KOEI, og jeg kan bare ikke vente!!
Jeg har også fått en "bromance" med tirliger KOEI ansatt "inspchin" heter han på Twitter, og når jobber på nettsiden til tecmokoeieurope og NISAinEurope. Ut ifra det har jeg fått mye informasjon av Dynasty Warriors!

Nå, spørsmål til dere fra meg er:
Gleder du deg til Dynasty Warriors 7? Legg fra den en kommentar, så vil jeg lese det :)
  • 0
Hva får deg til å tro at dine livestreams er interessante nok til at andre vil se de?

Har forresten hatt just dance 2 livestreams noen ganger med noen venner Fikk noen seere da
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Pleier å se på Wazcool på Justin.tv, hvis du ser meg der, så er jeg moderator på han channel.
En som bor i samme by som meg som kaller seg Eyes_cubeh ble banna fra Justin fordi han viste Homefront gameplay, det er nå det jeg har hørt. så nå har han også flyttet til Ngame.
  • 0
Littsnill: Folk har bestandig spurt meg om at jeg skal spille Minecraft osv, så det gjør jeg.

Coolandcalm: Ah derfor han stakk!
Kjenner igjen Wazcool ja,men vet ikke helt hvem han er.
Kjenner Eyes_cubeh i virkeligheten også, han ga meg Easycap for 100 kroner.
Så deg på Tlan forresten.
  • 0
Protip: Minecraft er kanskje gøy å spille selv, men gørrkjedelig å sitte å se på andre spille det. Kjøp deg et leet spill til WII hvor du bruker kontrollen til dens fulle potensial, eller et mediocre kinect spill. Stå og hopp foran skjermen slik at seerene tror at de ser på tangerudbakken.

Alle kommer til å kalle deg en retard i chatten. Så kommer du med killer kommentaren: "Jokes on you. I was only pretending"

Om du klarer å gjennomføre et slik show, så skal jeg se på
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Hahaha ja har også gjort det.
Minecraft er bare noe folk har vært interessert i det siste på JTV, har også hoppet og danset som en tulling med Kinect, gått igjennom flere spill (som Black Ops) med commentary osv.

Det eneste som ser ut til at man kanskje kan få se'ere er å vise et helt nytt spill som ingen andre har, men vist man viser det for tirlig, kan man bli banned.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!