Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja! Det har vi lyst på! Så absolutt

Godt dere lytter til leserne. Jeg vil våge å påstå at de som henger på GR sine nettsider utgjør en viktig del av leserne deres!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • 192
  • 192
Hvis folk kommenterer litt mer nå, så kan jeg kommentere kommentar nummer 192. Så fortsett å kommentere!!
Get ready for a better you
  • 0
Woho!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
haha 192!
Ops kommenterte!
Nå blir det vel mer community i bladet nå Kristian?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Avventer respons fra redaksjonen. Også en premie i posten, for å ha kommentar nummer hundre, så klart.
  • 0
Detter var da ikke vanskelig! Bring on the new pages!!
  • 0
  • Play
  • Play
(>^_^)> <3 <(^_^<) </3 <(¤_¤<)

Lagt til 2011-03-28 22:57:
Om vi når to hundre må vi få et par ekstra snasne sider med community snacks
  • 0
Nå går vi for 1000 kommentarer og vi får 10 sider detikert til oss! LOLOLOL!
  • 0
Siterer coolandcalm:
Nå går vi for 1000 kommentarer og vi får 10 sider detikert til oss! LOLOLOL!


+1
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
irelevant sammtykke
Everywhere, but in the present
  • 0
+1 Exp Level up! comunity sider+2, Moral-community+20! (fra mobil)
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
JEG TAR EN KOMMENTAR TIL JEG, TAKK.

Tusen takk.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
. . . gnukk
  • 0
Månedens blogg, månedens medlemsanmeldelse, månedens brev, månedens leser og ymse snikksnakk fra forumet er tilbake!

Og for å gjøre det hele komplett, slenger vi med oppdateringer og innsideinformasjon fra redaksjonen. Journalen er også tilbake.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Journalen FTW!

Du ber om 100 kommentarer så får dere 200. :p
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Ikke interessant for min del, heller to sider extra med anmeldelser takk!
No Remorse!
  • 0
YEAH
*MacGyver Theme*
  • 0
JOURNALEN YEEAAHH!
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
Ser ikke på dette som spam, mer en slags avstemning. Når det er stortingsvalg, klager ikke folk på at man spammer, på samme måte blir dette.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Som vernepliktig soldat på et ganske øde sted (GSV, Kirkenes, Finnmark) leser jeg ganske mye når tida står stille på kaserna. Her på rommet blir det hovedsaklig lest 5 blad jevnlig:

- FHM
- ViMenn
- GameReactor
- Pondus
- Grenseposten (millitær avis)

Jeg for min del syns community sidene er kule!

Hvis noen har brukte PS3 spill eller ekstra gutiar hero gitarer så send dem til GSV. Vi begynner å bli manko på spill, og gitarene er ødelagte....
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Jeg vil også gjerne ha mer community i bladet.
Jeg har vært trofast leser i snart 10 år
The gavel corrupts
  • 0
Yeah!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!