Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jo hvorfor?

her er svaret.

Jeg regnet sammen alle spillene jeg ønsker meg og resultatet ble overraskende stort.
Liste over spill:
CE = Collectors Edition

-Uncharted 3 CE
-Batman AC CE
-LA Noire
-Rage
-Mass Effect 3
-InFamous CE
-Deus Ex HR
-Dead Island
-Saints Row 3
-Brink
-Dragon Age 2
-Homefront
-Battlefield 3 CE
-Socom 4 CE
-Crysis 2 NE

Jeg regnet sammen fort oppsummerte og det ble:

TROMMEVIRVEL

ca. 7000kr

Med 7000kr kan man kjøp et fantastisk Gamer pc.

Så nå ble jeg veldig skeptisk til 2012.

Men det som er verst er at, nesten alle titlene kommer så fort, man får ikke en gang spart opp, og heller ikke spilt dem så mye før neste tittel kommer. :/

Er det noen andre med et penge problem?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Her hadde jeg forventet meg en omfattende artikkel som tar for seg prisøkninger, men så ser jeg bare en liste med dårlige spill. Fint at du i ettertid la på (spill) i tittelen, men den vises ikke på forsiden.
  • 0
Blir ikke dyrt for meg. Skal kun ha L.A. Noire, Modern Warfare 3 og muligens Homefront
Veni, vidi, avicii
  • 0
Zyrocz: Vell jeg tenkte bare plutselig på hvor mange kr, jeg vil bruke på spill dette året.

Rart det ikke vises på forsiden
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Zyrocz:
men så ser jeg bare en liste med dårlige spill.


Hvordan kan du vite det?


HVa med å droppe CE? Blir det ikke billigere da?
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Kanskje Enable
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
For min del er det Nintendo 3DS'en som hever summen greit. Ikke bare er den dyr, men den bringer ett par "must-have" spill på markedet.

Og så må man ikke glemme Gears of War 3 og Skyrim +++

Tjah, blir fort penger.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Når du nevnte 3DS kom jeg på at jeg skal også ha NGP (PSP2)
og Xperia play.

Har dessverre ikke xbox, men skyrim kjøper en venn av meg så jeg bare lånner det
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
God blogg, men skal du ikke kjøpe Crysis 2

Selv skal jeg kjøpe Crysis 2 limited edition, Infamous 2, Batman:AC og Uncharted 3 Kanskje Ipod...
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har kjøpt Crysis 2 allerede, så jeg regnet det ikke med.
(nano edition)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er blakk allerede + Jeg er nå herved slaven til faren min fram til sommern
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Eeeeh hvor er Crysis 2? Motorstorm 3?
  • 0
Creteck: Å ja, men du har jo ikke FÅTT den enda Enig med Parkour Gamer hvor er Motorstorm 3: Apocalypse???
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Blir alltid like lei av de "hvor det ditt, og hvor er datt?"-spørsmålene... Han må jo bestemme selv hvilke spill han ønsker! Min liste ser også helt annerledes ut, skal jeg da spørre om hvor alle de spillene er?

Men jo, blir et veldig dyrt år, pluss at jeg skal kjøpe ny bærbar PC, så blir dyrt dette ja!
Get ready for a better you
  • 0
- Portal 2
- Homefront (Forhåndsbestilt)
- Brink
- Rage
- Deus Ex: Human Revulution
- Battlefield 3
- Assassins Creed: Brotherhood

I hvertfall disse, fikk også btw med Metro 2033 da jeg forhåndsbestilte Homefront. Skal også forhåndsbestille Portal 2.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Er ikke noen stor urealistisk bil fan, så jeg står over Motorstorm 3: Apocalypse.
Dessuten ville beløpet blitt 500kr dyrere.
Så nei takk.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
ok
Fem-stjerners medlem
  • 0
ko lol
Veni, vidi, avicii
  • 0
Jeg trodde 2011 kom til å bli et dyrt spill-år, men det ser ikke ut til at det blir så værst likevel.
Mange spill jeg har krysset av listen fordi de har vist seg å være av null interesse.
Bla. Bulletstorm, Crysis 2, Brink, Homefront og Battlefield 3.

Så det er bare 100% sikre kjøp som står igjen

TES V: Skyrim
Batman AC
LA Noire
Mass Effect 3
Saint's Row 3
Gears og War 3

Blir sikkert noen impulskjøp her og der, men i motsettning til fjoråret hvor jeg økte samlingen med hvertfall 150 spill, så blir det ikke så dyrt i år.
  • 0
Det ble bare flere etter GDC
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
skyrim kommer på ps3
  • 0
ja jeg vet det
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
SR3, Skyrim, og Uncharted 3
*MacGyver Theme*
  • 0
Du har sikkert noen gamer venner i nærheten av der du bor; hva om dere bestemmer dere for å kjøpe ulike spill, som dere så kan låne av hverandre?

Det er jo lettest om man bare vil spille igjennom 'singel player' delen.

F.eks.
Du kjøper Uncharted, Batman, Mass Effect
Den andre kjøper LA Noire, InFamous, Dragon Age

Bare en tanke fra meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!