Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er du stor fan av filmserien Star Wars og i tillegg digger spill som online rollespill World of Warcraft? Da bør du sjekke ut det kommende online rollespillet (MMORPG) Star Wars: The Old Republic som er under utvikling til PC. Det er selveste BioWare som står bak utviklingen og skal ærlig innrømme at spillet ser meget spennende ut. Tenk deg å kunne skape din egen karaktere i ren Star Wars stil og kjempe deg til toppen hvor søken etter spennende objekter og magier, forsvunnede paradiser, skumle fiender og sist men ikke minst unngå de dødelige skvadronene som er på utkikk etter deg. Dette er noe av innholdet til dette kommende MMORPG-spillet og spennende ser det i alle fall ut.

Etter det jeg har forstått er det flere av dere brukere som er store fan av World of Warcraft. Tror dere at Star Wars: The Old Republic vil kunne konkurrere mot WoW eller er dere såpass hekta på sistnevnte spill at dere ikke kan la være med å spille?

Selv var jeg en av de første til å betateste World of Warcraft og syntes spillet var dødskult, men jeg fant også ut at spillet ville ta for mye av min fritid om jeg begynte å bli en slave til spillet selv om jeg fikk gratis spilling i en del måneder. Men bevares, WoW er et meget godt spill og utviklieren Blizzard skal ha honnør for å ha lagd et spill i verdensklasse og som samler på millionvis av spillere verden over.

Frister dette?
In Star Wars: The Old Republic, players will explore an age thousands of years before the rise of Darth Vader when war between the Old Republic and the Sith Empire divides the galaxy. Players can choose to play as Jedi, Sith, or a variety of other classic Star Wars roles, defining their personal story and determining their path down the light or dark side of the Force. Along the way, players will befriend courageous companions who will fight at their side or possibly betray them, based on the players? actions. Players can also choose to team up with friends to battle enemies and overcome incredible challenges using dynamic Star Wars combat.

Når Star Wars: The Old Republic er på gata vet jeg ikke ennå, men at det kan komme i år er ingen umulighet. Kommer du da til å gi spillet en sjanse mot f.eks. WoW? Synes du Star Wars: The Old republic ser spennende ut?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har spilt wow så mye at jeg er lei av det :p men tviler på at jeg kommer til og prøve dette. Ser ikke helt for meg hvordan lys sverd ska fungere med 20000 personer på en PvP server. Tho ser pent ut :p
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Star Wars er jo en av de tingene nerder blir enda rarere av enn WoW, så hvorfor ikke?
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Dette frister Dette blir et kjøp
*MacGyver Theme*
  • 0
Skulle ha skaffet det om jeg hadde en maskin som kunne kjøre det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vil ha det, men betaling i måneden
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Har ikke pc til spill -.-
  • 0
Skal så absolutt skaffe meg spillet så fort som mulig når det kommer ut!
  • 0
Spillet ser ganske bra ut!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Som jeg skrev på Facebook:

Problemet er at de prøver å sammenligne seg med WoW, og påstår at de er mye bedre. Det er en markedsførings taktikk som ikke fungerer, bare se på Age of Conan. Når de gjør slikt så forventer spillerne seg "et nytt" WoW, og blir derfor skuff...et når spillet er så drastisk anerledes enn hva de hadde forventet.

BioWare bør heller satse på å markedsføre seg med at dette er et helt NYTT MMORPG-konsept, og helst aldri nevne WoW overhode i markedsføringssammenheng.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
WoW kommer til å få en del konkurenter i framtiden

Men la oss først ta en titt på hva WoW har opplevd med andre konkurenter som ikke var så sterke nok:

Aion (Aion skulle bli det perfekte spillet som skulle klare å slå WoW, vell det var det alle tenkte helt til de innså at de tok alvorlig feil.) Aion var ikke solid nok til å få den fansen den trengte... (Ja jeg husker de 2 første ukene der serverne var stappa fulle med WoW players og etter det... vell Alle gikk tilbake til wow igjen...)

Warhammer: Warhammer hadde også den potensialen med å si at WoW skulle dritte å la med sank selv ned til havetsbunn etter et mislykes forsøk å skape et spill som var bedre en det...) Spillet var rett å slett får grått og trist spør du meg...

Age of Conan: Spillet som tok verden med storm i de første måndene spillet ble releaset men sank også hardt ned igjen etter store alvorlige Bugs... og massevis med Pacthing (Vell til og med Lederen for projektet slutta...) idag står det igjen på sine små føtter med den nye expasion packen som er en slags medisin for å redde spillet.... undergang


Konkurenter på samma nivå:

Lord of Rings Online: Spillet jeg synnes utfordrer WoW mest! (Lotro var et spill som ble likt av mange som elsket Lotr og andre fans! Men, ble ikke helt populær helt til de bestemte å gjøre spillet 100% Free! (Spillet fikk en solid Remake og det ser ut som de gikk den rette veien med å gjøre spillet gratis!)

Eve Online: Spillet jeg aldri har vert så mye geek av... (Men det skal også være en god konkurent) Universetet vokser seg bare støre og støre.....

Everquest 2: Vell here is begin ppl alt som WoW har stammer fra dette spillet (Vell ikke alt men, basic systemet) Everquest 2 poper opp med stadig flere Expasion pack hvert Månde/År... Everquest 2 har også en egen gratis version (For meg så er ikke Everquest2 så viktig men, det regnes med å være et spill som skal være like solid som WoW)

Guild wars: Kanskje det spillet som ikke var helt konge men, har gått opp og ned hele tia (For meg er GW forsatt et solid spill å spille!) Det skal sies at spillet har forsatt mange aktivere brukere!


Nye Konkurenter:

Rift: Rift skal vits selv være en kloning av WoW (Ja ta Wow+ add ny grafikk og smash det ned med Rift og her har du: Rift) Rift har nettopp hatt sin store release og det ser ut som de fleste av Serverne er stappa fulle med Wow spillere... Om dette spillet kommer til å gjøre den samma feilen med Aion/Warhammer gjenstår det å se....

DC Universe: Jeg vil si at DC universe ikke er den største konkurenten til verken WoW eller Rift men, noe midt i mellom (Mer rettet mot City of Heroes/Champion Online)


Konkurenter i framtiden:

Swtor (Star Wars The Old Rebublic): En Wow killer? Vell det gjennstår å se... Spillet har en stor skjangse med drepe WoW (Vell alle digger Star Wars!) eneste negative jeg har med dette spillet er vell den litt skjipe grafikken (Men kan være ganske så solid når spillet blir Released...)

Guild Wars 2: Spillet folk har snakket i år om! (Et spill der alt kan skje) Ja med Live Event og Live Quest så finnes det ingen grenser på hva du kan oppleve i dette spillet (Nesten som du ikke kan gråte over at du ikke klarte å drepe Lich King men, er alltid happy for å prøve å ta han igjen...) I dette spillet må du regne med at du ikke klarer å redde alt og gjøre alt ting rett! (Kanskje det er noen ganger bra å faile eller , ikke lykkes.... Jeg ser ganske mye opptil GW2 som en stor WoW killer!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!